Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمد نبی معقتد است فوتبال می تواند دچار بهبود وضعیت رفتاری در جامعه شود.

مهدی محمد نبی، نشست دبیرکل و جمعی از مدیران فدراسیون فوتبال با دبیر شورای ارتقای آگاهی های عمومی اطلاع رسانی و افکارسنجی قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این نشست با حضور مهدی محمد نبی، دبیرکل، رییس کمیته انضباطی، رییس کمیته وضعیت بازیکنان، رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات، رییس دپارتمان امور حقوقی، رییس دپارتمان تیم های ملی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، رییس کمیته فرهنگی، روسای روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال و فدراسیون فوتبال و با حضور مهدی افتخاری ، دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی اطلاع رسانی و افکارسنجی قوه قضاییه صبح امروز در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی محمد نبی: با وجود شرایط سخت، مسابقات لیگ و اردوهای تیم ملی را به اجرا گذاشتیم

در این نشست مهدی محمدنبی ،دبیرکل فدراسیون گفت:

اگر عملکرد بخش‌های مختلف ورزش کشور در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا را با دقت بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که موفقیت خوبی در اجرایی شدن برنامه‌های رشته فوتبال وجود دارد. در واقع با وجود شرایط سخت، مسابقات لیگ و اردوهای تیم ملی را با عزمی خوب در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا به اجرا گذاشتیم.

وی ادامه داد:

نشست امروز با هدف ارتقای آگاهی‌های عمومی و حقوقی از طریق ورزش فوتبال با هدف کاهش جرم و آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است. در فدراسیون فوتبال و بطور ویژه در بخش‌های ارکان قضایی، سازمان لیگ فوتبال، کمیته فرهنگی و ... یک سری وظایف ذاتی داریم تا شرایطی را ایجاد کنیم که از ظرفیت تاثیرگذاری زیادی که در فوتبال، ورزشکاران و مربیان فعال در آن وجود دارد، به درستی و به بهترین نحو استفاده شود.

مهدی محمد نبی در ادامه افزود:

اثربخشی فوتبال در جامعه فوق‌العاده زیاد و ملموس است. به همین دلیل باید با ایجاد همکاری مناسب در قالب یک پیش نویس فی مابین فدراسیون فوتبال و شورای ارتقای آگاهی های عمومی اطلاع رسانی و افکارسنجی قوه قضاییه، شیوه نامه و نقشه راهی در راستای هدفمند سازی این میزان از اثربخشی تالیف شود تا شاهد کاهش ناهنجاری‌های رفتاری و بعضا ناهنجاری‌های رسانه‌ای باشیم.

وی در پایان تصریح کرد:

نباید از اهمیت این موضوع و چگونگی رفتار و تاثیرگذاری ورزشکاران و مربیان غافل ماند، چراکه رفتار ورزشکاران به خصوص در رشته پرطرفداری مانند فوتبال، نشات گرفته از دل جامعه و در واقع بخشی از هویت رفتاری ملی ما است.

گفتنی است، در پایان این نشست مقرر شد پیش نویس این طرح فی مابین از سوی شورای ارتقای آگاهی های عمومی اطلاع رسانی و افکارسنجی قوه قضاییه و فدراسیون فوتبال تدوین و مورد اجرا گذاشته شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی محمد نبی رییس کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در رده سنی نونهالان این رقایت های امیرعلی یونسی، امیرعباس صفری، ابوالفضل صالحی، علی اصغر بهاری، محمدکسری قمری، احسان ملکی و محمد طاها قهرمانی در اوزان مختلف بر سکوی نخست ایستادند.

در نوجوانان محمدمهدی مغانلو، محمدمهدی همایی پور، امیرعباس صفایی پور، مهدی و ماهان شکوری، معین وفایی و امیرمحمد اکبری مقدم، مازیار کثیرلو و محمد مهدی رضایی قهرمان شدند.

در جوانان ابوالفضل سائلی، مانی حیدری، امیرحسین جهانشاهلو، حسن خدایاری، علی بیات، ابوالفضل نصرتی، کسری پارزج آباد، شروین علیجانی و احسان باقری عناوین نخست را از آن خود کردند.

در بزرگسالان هم مهدی اکبری مقدم، مهدی امیرآبادی و مجید موحد نسب به عنوان قهرمانی رسیدند.

دیگر خبرها

  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی