Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@09:35:24 GMT

عملیات عمرانی سد هشتجین تسریع یابد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۰۴۶۴

عملیات عمرانی سد هشتجین تسریع یابد

نظری گفت: تقاضای تسریع در عملیات عمرانی سد هشتجین در دیدار اخیر با وزیر نیرو مورد بررسی قرار گرفت و قول مساعد در این خصوص اخذ شد.

«سید غنی نظری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی هفته اخیر با اردکانیان وزیر نیرو دیداری در خصوص مشکلات شهرستان خلخال و کوثر در حوزه وزارت نیرو داشتند که برخی از مسائل با دستور مستقیم وزیر مرتفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر تصریح کرد: تقاضای تسریع در عملیات عمرانی سد هشتجین در دیدار اخیر با وزیر نیرو مورد بررسی قرار گرفت و قول مساعد در این خصوص اخذ شد.

 

وی اظهار داشت: رفع فوری مشکل آب آشامیدنی روستاهای لرد، چالگرود و کزج و تامین آب شرب این روستاها نیز از دیگر موارد مطرح شده بود.

 

نظری افزود: تقاضای تجدید نظر در تخصیص آب سد کوثر و بازگشت به  76 میلیون متر مکعب قبلی، که متاسفانه به 49 میلیون متر مکعب کاهش یافته است نیز در این دیدار مطرح و بررسی شد.

 

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر ادامه داد: تقاضای ابطال مصوبه قبلی در خصوص انتقال آب قزل اوزن به خارج از محدوده خلخال و کوثر نیز بزودی بررسی و موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.

 

نظری خاطر نشان کرد: اتمام عملیات عمرانی فاضلاب شهر خلخال و تسریع در آبرسانی به منطقه اسلام آباد خلخال و محلات همجوار نیز از دیگر موارد مطرح شده بود.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: نهایی شدن مطالعات سد روستاهای مجره، نیاخرم، سنگ آباد، زرج آباد، و تعیین تکلیف وضعیت تخصیص آب این سدها نیز از مشکلات آب منطقه شهرستان خلخال است که با دستور وزیر به زودی رسیدگی خواهد شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشکلات آب عملیات عمرانی وزارت نیرو اردبیل عملیات عمرانی خلخال و کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان

عملیات ساخت پیاده‌راه در خیابان باباطاهر همدان که جزو طرح‌های مصوبه طرح جامع شهری همدان بوده است امروز با حضور مسئولان و مردم آغاز شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077171 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها