Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:44:11 GMT

پیام تبریک حاجی میرزایی به ناظرین مجلس در شورای عالی

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۷۱۳۴

پیام تبریک حاجی میرزایی به ناظرین مجلس در شورای عالی

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حاجی میرزایی در پیامی انتصاب مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه و مهدی روشنفکر نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد را به‌عنوان ناظرین مجلس در شورای عالی آموزش‌وپرورش تبریک گفت.

متن پیام وزیر آموزش‌وپرورش به شرح زیر است:

«باسمه‌تعالی

انتخاب شایسته جناب‌عالی را به‌عنوان "ناظر مجلس در شورای عالی آموزش‌وپرورش" که با رأی اکثریت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی صورت گرفت صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم و امید دارم در فضای وحدت و همدلی برای خدمت مضاعف به‌نظام آموزشی کشورمان، با توسعه و تعمیق تعاملات و نظارت‌های مشترک و در راستای پیشرفت و تعالی آموزش‌وپرورش آینده‌سازان کشور با محوریت تام بر سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب اسلامی، شورای عالی آموزش‌وپرورش را که از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین شوراهای سیاست‌گذاری و تصمیم سازی کشور است، از همراهی و معاضدت همیشگی خود بهره‌مند فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در سایه عنایت الهی با تأسی به رهنمودهای داهیانه‌ی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خدمتگزاری به‌نظام جمهوری اسلامی ایران و جامعه معظم فرهنگیان کشور بیش‌ازپیش موفق باشید.»

کد خبر 4982262

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب مهدی اسماعیلی محسن حاجی میرزایی مجلس شورای اسلامی شورای عالی آموزش و پرورش ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی سازمان تامین اجتماعی محسن حاجی میرزایی سرهنگ نادر رحمانی پیش بینی وضعیت هوا امداد رسانی دستگیری سارق ازدواج سربازی عالی آموزش وپرورش شورای عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

 سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد