Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه  «٩٩ در ٩٩» شامل ١٩٩ اثر از ٩٩ هنرمند معاصر ایران از جمله عبدی اسبقی، هانیبال الخاص، رضا افسری، رضا بانگیز، محمدعلی بنی اسدی، ساغر پزشکیان، آنه محمد تاتاری، صادق تبریزی، حمید جبلی، مهدی حسینی، رضا خدادادی، احمد خلیلی فرد، کامبیز درمبخش، پرویز روزبه، بهزاد شیشه گران، نجوا عرفانی، کیوان عسگری، یعقوب عمامه پیچ، منصور قندریز، آربی کشیشیان، پرویز کلانتری، مهرداد محب علی، شهلا محجوبی، مهنوش مشیری، منوچهر معتبر، فرشید ملکی، مانلی منوچهری، کیوان مهجور، علی ندایی، جواد نوبهار، منوچهر نیازی، رضا هدایت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

این نمایشگاه آثاری با ابعاد کوچک را شامل می شود و از ٢٧ تیر آغاز شده و تا ٢٧ مرداد ٩٩ در نگارخانه مهرسان پردیس فرهنگی هنری مهرسان ادامه خواهد داشت.

بزرگترین ضلع هر کدام از آثار ارائه شده در این نمایشگاه ۵٠ سانتی متر در نظر گرفته شده و قیمت آثار از ۵٠٠ هزار تا ۵۰ میلیون تومان ارزشگذاری شده است.

ورود عموم به پردیس فرهنگی هنری مهرسان واقع در میدان انقلاب، خیابان کارگرشمالی، بالاتر از خیابان فرصت برای بازدید از این رویداد آزاد است.

کد خبر 4982379 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه نقاشی هنرهای تجسمی هانیبال الخاص ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شبکه پنج سیما موسیقی نواحی شبکه یک سیما شبکه دو سیما سازمان صداوسیما فیلم مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن

برند اکسید با حضور در نمایشگاه بین‌المللی خودروی پکن ۲۰۲۴، نوآوری‌ها و چشم‌انداز استراتژیک خود در زمینه خودروهای لوکس را به نمایش گذاشت.

تهران-ایسنا- این رویداد، نقطه شروعی برای مجموعه فعالیت‌های کلیدی اکسید از جمله رونمایی از محصولات جدید، نمایش مدل‌های سازگار با محیط زیست و ترسیم چشم‌اندازی روشن برای آینده این برند خواهد بود.
چری از اکسید ای ۰۸ خود رونمایی کرد. این ام‌پی‌وی (MPV) با سیستم انرژی جدید، تمام الکتریکی است که در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد .
 



اکسید در حال حاضر هم در چین و هم در بازارهای خارج از کشور به فروش می‌رسد و یک برند رده بالای چری محسوب می‌شود. این محدوده به خودی خود کاملاً گیج کننده است و به دو سری تقسیم می‌شود: برند اصلی اکسید که شامل آی‌سی‌ای ICE)) و آر ای‌ای‌وی REEV)) یا خودروی برقی با برد گسترده است و سری دیگری اکسید آتلانتیکس که شامل هر دو نسخه کاملا برقی و نسخه‌های برد گسترده است.
قیمت ها احتمالاً از حدود ۲۵۰,۰۰۰ یوان (۳۴,۵۵۰ دلار) شروع می شود و بعید است که تحویل آن قبل از اوایل سال آینده آغاز شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان