Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@00:17:31 GMT

سارقان اسلامشهری در تهران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۱۹۰۵

سارقان اسلامشهری در تهران دستگیر شدند

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری 2 سارق خودرو که در اسلامشهر مرتکب 2 فقره سرقت خودرو شده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، گفت: یکم تیرماه ماموران گشت کلانتری 141 باغ فیض هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری موفق شدند فردی به نام اسماعیل را حین سرقت یک دستگاه وانت نیسان دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده اولیه تشکیل و به همراه متهم برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

او افزود: با انتقال اسماعیل به پایگاه دوم پلیس آگاهی و در بازرسی از اموالی که همراه وی بود کارآگاهان یک قطعه کارت سوخت و یک برگ بیمه نامه متعلق به خودروهای نیسان و پراید را کشف کردند که در استعلام گرفته شده از سامانه مربوط مشخص شد هر دو دستگاه خودرو مسروقه بوده و تاکنون کشف نشده است .

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت در بازجوئی اولیه اعتراف کرد، خودروهای سرقتی را با همکاری شخصی به نام سیامک در اسلامشهر سرقت کرده ایم و هر دو بچه محل بوده و ساکن اسلامشهر می باشیم. روز دستگیری برای سرقت یک دستگاه نیسان به تهران آمده بودم و مشغول بودم که توسط ماموران کلانتری دستگیر شدم.

او با اشاره به اینکه دستگیری متهم دوم پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت، بیان داشت: با شناسایی مخفیگاه سیامک در شهرستان اسلامشهر با هماهنگی های قضائی تیمی از کارآگاهان نهم تیر ماه به اسلامشهر اعزام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی، در حالی که سیامک قصد فرار از طریق پشت بام مخفیگاهش را داشت دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران انتقال یافت.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تصریح کرد: هر دو متهم در تحقیقات تکمیلی اظهار داشتند: خودروی پراید را پس از باز کردن لوازم و قطعات آن در شهرستان اسلامشهر رها کرده ایم و قطعات خودروی نیسان را باز و اوراق کرده ایم و قصد فروش آنها را داشتیم.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در پایان گفت: با تلاش کارآگاهان شاکیان پرونده شناسایی و با توجه به اینکه محل سرقت دو دستگاه خودروی سرقتی شهرستان اسلامشهر بوده، پرونده با قرار عدم صلاحیت برای ادامه رسیدگی به آن مرجع ارسال شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسلامشهر سرقت سارقان پایگاه دوم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!