Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ دانشگاه باید با رفع نقایص موجود در مهارت‌افزایی، انتقال تجربه و فرهنگ‌سازی مناسب در راستای تحقق جهش تولید گام بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام حسین میرزایی ظهر امروز در نشست تخصصی «سال جهش تولید، رسالت دانشگاه و مجلس انقلابی» که به‌صورت حضوری و مجازی برخط در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه باید نقایص موجود در مهارت افزایی و انتقال تجربه را مرتفع کند و با فرهنگ‌سازی مناسب برای تحقق رونق و جهش تولید گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با برطرف کردن موانع پیش‌روی دانشگاه‌ها توسط مجلس شورای اسلامی و سایر نهادهای سیاسی کشور مسیر انجام فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی هموار می‌شود و اگر بخواهیم شاهد جهش تولید باشیم، باید به سایر موارد اقتصادی مانند توزیع و الگوهای مصرف کالا و خدمات توجه کنیم.

نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جهش تولید محدود به حوزه‌های فنی و صنعتی نمی‌شود و باید جهش تولید در فرهنگ، کشاورزی، مسکن و ابعاد مختلف صنعتی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

میرزایی عنوان کرد: در حاکمیت‌ها پنج نهاد دارایی، دانایی، زیبایی، توانایی و مدیریت وجود دارد که دانشگاه یکی از نهادهای دانایی جامعه و مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان نهاد مدیریتی در حاکمیت به شمار می‌رود.

وی تأمین سرمایه، نیروی کار ماهر، فناوری، تجهیزات و امکانات را از رئوس اصلی رونق تولید نام برد و مطرح کرد: در کشور فقدان یا کمبود نیروی کار ماهر وجود دارد و لازم است دانشگاه در کنار دانش آموختن به مهارت افزایی و کسب تجربه دانش‌آموختگان توجه کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی توجه به کیفیت در تولید، توزیع عادلانه، مصرف به اندازه و غیرمصرفانه و مدیریت خردمندانه را ضروری دانست و تأکید کرد: در فرآیند تعلیم و تربیت در دانشگاه باید برای ارتقای کیفیت، عدالت، رفتار مقتصدانه و خردمندی، فرهنگ‌سازی لازم انجام شود.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر حسین میرزایی مهارت افزایی جهش تولید مجلس شورای اسلامی مهارت افزایی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده جهت اجرای شعارهای سال توجه نکردن به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای بود.

امین درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: یکی از حلقه‌های مفقوده شعارهای سال در همه سنوات که از طرف دستگاه ها و سازمانهای مرتبط با شعار سال کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت پیوست فرهنگی و رسانه ای بود.

وی اظهارکرد: از جمله راه‌های تحقق شعار سال داشتن نگرش فرهنگی، پیوست رسانه‌ای و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و به ویژه رسانه ای است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های مردمی که در آن، مردم می‌توانند به مسئله جهش تولید و رونق تولید کمک کنند، بهره ببریم.

وی ادامه داد: هرگاه و در هر عرصه‌ای و در هر زمینه‌ای از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت مردم استفاده کردیم توفیقات مهمی حاصل شد بنابراین مشارکت مردم در تحقق جهش تولید باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از اولین دستگاههایی که در سال جاری شعار سال را مورد توجه قرار داده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود که نخستین نشست شورای اطلاع رسانی استان را با موضوع استفاده از ساز و کارهای رسانه ای برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم برگزار کرده ایم.

درخشان تاکید کرد: نیاز است که ظرفیت رسانه های استان در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم از سوی دستگاههای مختلف مورد توجه قرار گیرد. مقرر شد در قالب شورای اطلاع رسانی برای تحقق شعار سال، ارتباط مستمر با اصحاب رسانه و خبرنگاران برقرار باشد.

وی بیان کرد: در تولیدات فاخر فرهنگی و هنری به مسأله بهره مندی از ظرفیت مردمی در تحقق جهش تولید توجه خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • ضرورت قدم‌برداشتن در مسیر تولید برای تحقق شعار سال
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟