Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت نزدیکی 4 بعد از ظهر جمعه 3 مرداد ماه سالجاری بود که ماموران کلاتری 142 از مرگ پسر 23 ساله ای در بیمارستان باخبر شدند و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد این جوان 8 روز قبل در یک حادثه به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران دائره جنایی به دستور بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات و علت مرگ حمید وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعقیب و گریز پلیسی

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که یکی از دوستان حمید شب حادثه همراه وی بوده که تحقیقات از پسر جوان آغاز شد.

پسر جوان به ماموران گفت: شب حادثه همراه حمید در مسیر کن سولقان بودیم که متوجه ایست بازرسی شدیم، هنوز به ایست بازرسی نرسیده بودیم که حمید مسیرش را تغییر داد و پلیس متوجه تغییر مسیر ناگهانی حمید شد و به تعقیب ما پرداخت.

وی افزود: ماموران چند بار دستور ایست صادر کردند تا اینکه شروع به تیراندازی کرده که ناگهان یک گلوله به گردن حمید برخورد کرد و ما تعادل ما بهم خورد و حمید با جدول کنار خیابان برخورد کرد.

کالبد شکافی برای حل معمای پلیسی

ماموران تشخیص هویت در این مرحله از پزشکان حمید اطلاع پیدا کرده بودند که روی گردن حمید سوراخ وجود داشته که با توجه به اظهارات دوست حمید اعلام شده گلوله به گردن حمید برخورد کرده است.

اما موضوع مشکوک در این پرونده سوراخ روگردن در حالی است که اگر گلوله ای شلیک شده باید یک سوراخ دیگر که محل خروج گلوله است روی بدن نمایان باشد اما هیچ سوراخ دیگری وجود ندارد و اگر هم گلوله خارج نشده باید مرمی آن در بدن کشف می شود که مرمی در بدن این پسر جوان به دست نیامده است.

با توجه به حساسیت موضوع بازپرس واحدی دستور داد تا جسد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود تا کارشناسان اسلحه و تیم تشخیص هویت در زمان کالبد شکافی در پزشکی قانونی حضور داشته باشند تا با انجام سی تی اسکن علت سوراخ روی گردن حمید مشخص شود.

بنا بر این گزارش، تحقیقات میدانی و بررسی دوربین های مداربسته در محل حادثه و تجسس از افرادی که در شب حادثه در ایست بازرسی حضور داشته و تیراندازی کرده اند در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است . ب

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا جنایی حادثه پلیس پزشکی اخبار حوادث بیمارستان جوان جسد ساعت پسر جوان فیلم عکس بیمارستان دختر مرد ایران ماه تهران اخبار تهران یک زن ایست بازرسی گردن حمید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی