Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- انجمن والیبال نشسته اطلاعات و رزومه فعالیت مربیان این رشته را جمع‌آوری می‌کند. تاریخ انتشار: 10:22 - 05 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۰۸۳۹

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، انجمن والیبال نشسته قصد دارد با همکاری کانون مربیان والیبال کشور و هادی رضایی به عنوان یکی از اعضای هیئت رییسه آن کانون و در راستای اهداف مشترک، رزومه و اطلاعات مربیان والیبال معلولین (آقایان، بانوان) دارای کارت مربیگری هستند را جمع‌آوری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس مربیان والیبال نشسته می‌توانند مدارک خود شامل (یک قطعه عکس، فتوکپی کارت ملی، فتوکپی آخرین مدرک مربیگری) را همراه با فرم‌های تکمیل شده تا تاریخ ۳۰ مرداد به انجمن والیبال نشسته واقع در معاونت قهرمانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ مرداد آخرین مهلت برای اعلام آمادگی در لیگ والیبال نشسته انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال نشسته هادی رضایی والیبال نشسته مربیان والیبال والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش

فریدن زندی، ستاره اسبق تیم ملی ایران و باشگاه استقلال ۶ اردیبهشت تولد ۴۴ سالگی خود را جشن گرفت. او که با خداحافظی از فوتبال وارد عرصه مربیگری شده، پس از حضور در سن‌پائولی و دینامو درسدن این روز‌ها قصد دارد ماجراجویی جدیدی را در مربیگری آغاز کند.

زندی تصویری جالب همراه با فرزند خود در جشن تولدش منتشر کرد.

منبع: خبرآنلاین

tags # فوتبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین