Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:05:55 GMT

بونوچی: این دشوارترین قهرمانی یوونتوس بود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۳۱۹۳

بونوچی: این دشوارترین قهرمانی یوونتوس بود

لئوناردو بونوچی کاپیتان کهنه‌کار یوونتوس می گوید از 9 قهرمانی پیاپی این تیم در سری آ، قهرمانی این فصل از همه دشوارتر بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه یوونتوس دیشب موفق شد با پیروزی 2-0 مقابل سامپدوریا دو هفته مانده به پایان فصل قهرمانی اش در سری آ را قطعی کرد و نهمین قهرمانی پیاپی خود را بدست بیاورد، لئوناردو بونوچی کاپیتان باسابقه یووه گفت قهرمانی امسال در بین 9 قهرمانی پیاپی این تیم در سالهای اخیر از همه دشوار بوده چرا که بازیکنان یوونتوس با درک فلسفه فوتبالی سرمربی شان ساری مشکل داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ساری 61ساله در میان مربیانی که اولین بار در دوران مربی گری‌شان موفق به فتح سری آ شده اند به مسن‌ترین مربی تبدیل شد. در طول فصل انتقادهای زیادی از روشها و تاکتیکهای ساری مطرح شده بود و حتی صحبتهایی مبنی بر وجود تنش در رابطه او با کریستیانو رونالدو و دیگر بازیکنان یووه هم مطرح بود.

 

بونوچی در گفتگو با اسکای ایتالیا ضمن خوشحالی از قهرمانی تیمش اذعان کرد که کار با ساری در اولین فصل برای این تیم دشوار بوده. بونوچی گفت: " این قشنگ ترین قهرمانی است چون از همه دشوارتر بود".

 

کاپیتان یوونتوس در ادامه گفت: " ما یک دوره جدید را شروع کردیم، دوره ای با فلسفه جدید که باعث شد با مشکلات زیادی مواجه شویم. ولی ما با وجود همه لغزشها همیشه سعی کردیم با تمام توان در خدمت تیم باشیم. بیرون از زمین هم وضعیت خیلی سخت بود. ظرف سه ماه دنیا به کل تغییر کرد. ما همه کار کردیم تا این قهرمانی را برای باشگاه، هواداران و همه کسانی که از بهشت تشویق مان می کردند بدست بیاوریم. گاهی اوقات تفسیر فلسفه مربی برایمان سخت بود ولی ما یک تیم متحد ماندیم و مثل مرد تلاش کردیم و جنگیدیم".

 

 

یوونتوس لئوناردو بونوچی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس لئوناردو بونوچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل اول یوونتوس به آاس رم توسط برمر در دقیقه ۳۱

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # آ اس رم ، یوونتوس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل اول یوونتوس به آاس رم توسط برمر در دقیقه ۳۱
  • گل گلیسون برمر به آاس رم (آاس رم 1-1 یوونتوس)
  • گل روملو لوکاکو به یوونتوس (آاس رم 1-0 یوونتوس)
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • چرا ایران یکی از دشوارترین کشورها برای حمله است؟ پاسخ رسانه برزیلی
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری