Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@00:06:02 GMT

توافق کاپیتان ۳۶ ساله زنیت سن‌پترزبورگ با اورتون

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۰۴۵۵

توافق کاپیتان ۳۶ ساله زنیت سن‌پترزبورگ با اورتون

برانیسلاو ایوانوویچ کاپیتان ۳۶ ساله تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ به لیگ برتر انگلیس باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Novosti صربستان، برانیسلاو ایوانوویچ مدافع تیم زنیت روسیه به احتمال فراوان فصل آینده با پیراهن اورتون در لیگ برتر انگلیس بازی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، مذاکره نمایندگان اورتون انگلیس با مدافع صربستانی زنیت در مرحله پایانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانیسلاو ایوانوویچ پیش از این در سال‌های 2008 تا 2017 میلادی برای تیم چلسی در لیگ برتر انگلیس بازی کرده بود. قرارداد این بازیکن با زنیت پایان یافته است و او به‌عنوان بازیکن آزاد راهی اورتون خواهد شد.

برانیسلاو ایوانوویچ ماه ژوئن 2017 به تیم زنیت سن‌پترزبورگ پیوست و توانست به دو جام قهرمانی لیگ برتر روسیه و یک قهرمانی جام حذفی دست یابد. او تابستان 2019 نیز کاپیتان این تیم شد.

سرمربی زنیت: در بخش نقل‌وانتقال لژیونرها باید تحت شرایط خاصی عمل کنیم

 

انتهای پیام/

R7858/P1015145/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اورتون بیشتر بخوانید... لاورن رسماً به زنیت پیوست و هم‌تیمی آزمون شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لاورن رسماً به زنیت پیوست و هم‌تیمی آزمون شد واژه های کاربردی مرتبط اورتون پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مرزبان: وزارت ورزش، استقلال و پرسپولیس را به یک چشم نگاه می‌کند و به هر ۲ ضربه می‌زند!/ نباید قهرمانی را به مدیران باشگاه تبریک گفت ۲ نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ برای ممانعت از ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه + نامه ۳ کرمانی‌مقدم: چند بازیکن گل ریحان از من عذرخواهی کردند و گفتند منیعی ادب ندارد ۴ باشگاه پرسپولیس: تا زمان عذرخواهی رسمی، هیچ‌گونه همکاری با صداوسیما نخواهیم داشت ۵ سیلوا: دلم حتی برای هوای منچستر هم تنگ می‌شود/ گواردیولا: داوید برای یک خداحافظی شایسته بازخواهد گشت ۶ رکوردشکنی منچستریونایتد در شب کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۷ برنامه ۳ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد؛ پایان مسابقات در ۳۰ مرداد ۸ اقبالی: استقلال، سپاهان و تراکتور می‌دانستند سخت است به پرسپولیس برسند/ این تیم شایستگی قهرمانی را داشت مهمترین اخبار ورزشی مرزبان: وزارت ورزش، استقلال و پرسپولیس را به یک چشم نگاه می‌کند و به هر ۲ ضربه می‌زند!/ نباید قهرمانی را به مدیران باشگاه تبریک گفت تسنیم منتشر کرد؛ متن آیین‌نامه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک بزیک: برانکو شخصیت قهرمانی را در تیم ایجاد کرد/ رقبای پرسپولیس راه را اشتباه رفتند مظلومی: بازیکنان جوان آینده فوتبال ایران هستند/ رسیدن به جام جهانی دور از دسترس نیست مهمترین اخبار تسنیم درگیری در منطقه مرزی لبنان با فلسطین اشغالی/یک دستگاه تانک مرکاوا هدف قرار گرفت روحانی: امروز در بخش اعظمی از محصولات پتروشیمی بی‌نیاز هستیم افشاگری هنیه درباره پیشنهاد ۱۵میلیارددلاری رژیم‌های عربی برای توقف مقاومت جزییات ارزهای برنگشته به چرخه اقتصادی کشور/ کدام صادرکنندگان ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند؟ ۱۲۰۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز فقط در ۴ روستا/ ۸۰ میلیون هکتار اراضی ملی و طبیعی سند ندارند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورتون اورتون برانیسلاو ایوانوویچ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می درخشی و همه ما را خوشحال می کنی."

بهزاد غلامپور، مربی گلرهای استقلال نیز با انتشار پستی برای خالدآبادی، به شاگردش روحیه داد تا بتواند در بازی با تراکتور، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس