Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:32:51 GMT

احداث دانشگاه علوم پزشکی مطالبه جدی مردم بروجرد است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۵۹۶۵

احداث دانشگاه علوم پزشکی مطالبه جدی مردم بروجرد است

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث دانشگاه علوم پزشکی مطالبه جدی مردم شهرستان است.

عباس گودرزی امروز هفتم مردادماه در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در زمینه بهداشت و درمان شهرستان در حال گذار هستیم و وضعیت بهداشت و درمان شهرستان در گذشته خیلی بدتر از این بوده است.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته بیمارستان آیت‌الله بروجردی(ره) و اورژانس امام حسن(ع) نیمه‌تمام بودند و بیمارستان کوثر شهرستان ۳۲ تختخوابی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیمارستان آیت‌الله بروجردی(ره) و اورژانس امام حسن(ع) تکمیل شده ولی هنوز ام آر آی بیمارستان آیت‌الله بروجردی(ره) راه‌اندازی نشده است.

گودرزی اضافه کرد: بخشی از علت عدم راه‌اندازی ام آر آی به مدیریت بر می‌گردد که بعد از ۱۰ ماه هنوز تکمیل نشده و علت دیگر نبود مگنت است.

وی بیان کرد: از ابتدا فضای مناسب برای دستگاه ام آر آی دیده نشده و چون در حال آماده‌سازی فضا برای این دستگاه هستیم طولانی شده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: اگر زودتر فضای دستگاه ام آر آی آماده شده بود در حال حاضر مگنت آن نیز آماده بود.

گودرزی با بیان اینکه وعده گرفته شده که بیمارستان کوثر تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد، اظهار کرد: بیمارستان کوثر به ۱۰۰ تختخوابی با تمام استانداردهای درمانی ارتقاء خواهد یافت و زیرساخت‌های این بیمارستان به‌صورتی دیده شده که در آینده امکان توسعه آن وجود دارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس تصریح کرد: موانع احداث بیمارستان خصوصی امام رضا(ع) در شهرستان مرتفع شده و در حد انتخاب پیمانکار است.

گودرزی خاطرنشان کرد: از لحاظ بیمارستان و تجهیزات به مرحله قابل قبول رسیده‌ایم و در حال حاضر احداث دانشگاه یا دانشکده علوم پزشکی از مطالبات جدی مردم است.

وی اضافه کرد: تا زمانی‌که دانشگاه یا دانشکده علوم پزشکی در شهرستان ایجاد نشود عمده مشکلات درمان حل نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مجلس شورای اسلامی عباس گودرزی بیمارستان کوثر بهداشت و درمان بیمارستان آیت الله بروجردی ره نماینده مردم بروجرد علوم پزشکی ام آر آی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس