Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پست استان گهگیلویه وبویراحمد گفت: خط مستقیم مبادله پستی تهران – یاسوج با هدف افزایش سرعت ارسال مرسولات پستی راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ هادی خسروی با اشاره به راه اندازی این خط پستی مستقیم، آن را اقدامی در جهت تسریع در وصول و ایصال محمولات پستی و کاهش مدت سیر مرسولات به مقاصد مربوطه و شهرستان های تابعه برشمرد که از ابتدای مرداد ماه سال جاری به تصدی اداره کل تجزیه و مبادلات شرکت پست راه اندازی گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام مسئول تصریح کرد: با اجرای این خط کلیه مرسولات صادره از تهران و بیش از 14 استان دیگر ظرف مدت 24 ساعت در یاسوج قابل توزیع خواهد بود و ظرفیت لازم برای افزایش ترافیک در سطح استان نیز در سال جهش تولید فراهم خواهد شد.

مدیرکل پست استان ضمن تاکید بر اهمیت تقویت زیرساخت های پستی برای توسعه کسب و کارها، ایجاد ظرفیت به منظور افزایش ترافیک وارده و صادره به استان، کاهش بی ترتیبی‌های پستی، رضایت مشتریان، حذف خطوط پیمانکاری و کاهش هزینه‌های مربوطه را از دیگر مزایای راه اندازی این خط جدید مبادله پستی برشمرد.

خسروی افزود: در راستای افزایش ظرفیت حمل و نقل و بهره برداری حداکثری از امکانات خطوط ریلی، بهره برداری چارتری از واگن‌های شرکت راه آهن نیز در دست اقدام است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرسولات پستی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز

مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، یورو و درهم را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۱۰۱ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۳۴ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۳۷ تومان است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟+ جدول