Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تم ملی بسکتبال بانون گفت: در اصفهان مهمترین مشکل رشته بسکتبال مشکل مالی است، چرا که ما همیشه هر کجا که می رویم مشکل مالی زودتر از ما آنجاست و این در شرایط اقتصادی کنونی کار را بسیار سخت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا معصومه اسماعیلی زاده در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: شرایطی که بعد از شیوع کرونا بوجود آمده است، شرایط سخت و برای همه نیز یکسان است و ورزشکار و غیر ورزشکار هم نمی شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: در این مدت تا جایی که شرایط مهیا بود و سلامتی به خطر نمی افتاد، سعی  کردم تمریناتم را ادامه دهم که البته بیشتر این تمرینات عمومی بود، چرا که تمرینات تخصصی در سالن امکان داشت؛ با تمریناتی که انجام دادم، سعی کردم استقامت بدنم پایین نیاید و عضلاتم تحلیل نرود.

وی با بیان اینکه بیشتر تمرینات را در منزل و در فضای باز انجام داده است، گفت: تمرینات را انفرادی دنبا کردم، اما به هر حال نمی توانم بگویم آمادگی کامل و عالی دارم، اما تا جایی که توانستم و شرایط مهیا بود سعی کردم با تمرینات محدود و ساده، آمادگی را تا حد خوبی نگه دارم و بدنم کمترین افت را داشته باشد.

اسماعیلی زاده بیان کرد: در حال حاضر چیزی در مورد برگزاری لیگ مشخص نیست و تا کنون من اصلا نمی دانم بازی ها برگزار می شود و از باشگاه هم خبری نیست و اصلاً نمی دانم باشگاه نامی نو که دو سال اسپانسر بوده امسال نیز می خواهد اسپانسر باشد و یا خیر.

*هر کجا می رویم، مشکلات مالی زودتر از ما آنجاست

بهترین بازیکن بسکتبال کشور در سال های 96 و 97 ادامه داد: در اصفهان مهمترین مشکل رشته بسکتبال مشکل مالی است، چرا که ما همیشه هر کجا که می رویم مشکل مالی زودتر از ما آنجاست و این در شرایط اقتصادی کنونی کار را بسیار سخت می کند.

معصومه اسماعیلی زاده عنوان کرد: از همان بچه گی که من بسکتبال را شروع کردم یک خانه بسکتبال در اصفهان داشتیم، که فکر می کنم 25 تا 30 سال از عمر آن می گذرد و  در حال حاضر این خانه بسکتبال شکل و شمایل نداشته و همچنین زمینش هم کیفیت مناسبی ندارد، که امیدوارم این سالن درست شود و یا یک سالن جدید برای بسکتبال احداث شود، چرا که این سالن مناسب نیست و جوابگوی نیاز بسکتبال اصفهان هم نیست و از طرفی سالن های کمی هم در اصفهان برا بسکتبال داریم؛ امیدورام روزی بتوانیم سالن درخور بسکتبال اصفهان  داشته باشیم.

این بازیکن تیم ملی در مورد قرارداهای بازیکنان بانوی بسکتبال گفت: رقم قرارداد بازیکنان خانم بسکتبال بسیار ناچیز است و حتی خجالت می کشم آن را بیان کنم و عشق و علاقه تا الان باعث شده که من ادامه دهم و هیچوقت یا خیلی کم پیش آمده که من از لحاظ مالی بخواهم به بسکتبال نگاه کنم.

*بسکتبالیست های بانو باید شغل دومی برای درآمد داشته باشند

 

اسماعیلی زاده با بیان اینکه  همیشه باید بانوان بسکتبالیست  برای درآمد خود شغل دیگری در کنار بسکتبال داشته باشند. بیان کرد: این وضعیت برای من در حالی است که من با توجه به اینکه در تیم ملی بازی کردم شرایط بهتری نسبت به بازیکنان دیگر دارم، اما اگر بخواهم مقایسه کنم واقعا از نظر اعداد و  ارقام قراردادهای ما خوب نیست.

معصومه اسماعیلی زاده عنوان کرد: در چند سال اخیر برای زنده نگه داشتن نام بسکتبال اصفهان در بانوان و آقایان  تیم های دادیم  ولی بودجه ای درست و حسابی و به اندازه برای این تیم ها  اختصاص نمی دهیم؛ اما انتظار داریم نتیجه بگیرند که امیذوارم شرایط مالی بهتر شود و بسکتبال اصفهان که روزی در بانون و آقایان قهرمان ایران بود دوباره به آن روزهای گذشته برگردیم

*دوست دارم یکبار دیگر با تیم اصفهان قهرمان ایران شوم

 

وی افزود: من همیشه می خواستم بهترین بازیکن ایران بشوم که خدا رو شکر دو سال در سال های 96 و 97 اینم اتفاق افتاد و به این هدف رسیدم و مقام های اولی  در ایران با تیم سپاهان اتفاق افتاد که البته دوست دارم دوباره این اتفاق بیفتد و با یک تیم اصفهانی یک قهرمانی را داشته باشم و امیدوارم در تیم نامی نو این شرایط ایجاد شود

بازیکن تیم ملی اذعان کرد: دوست دارم لژیونر شوم و تلاش می کردم که این شرایط اتفاق بیفتد که البته با شیوع کرونا وقفه ای ایجاد شد و نمی دانم چه می شود و  البته می خواهم  با تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی به میدان بروم و مقام کسب کنیم و حتی در المپیک نیز به میدان برویم

*مردم مواظب سلامتی خود و دیگران باشند

این ورزشکار که همیشه در طرح های و کارهای خیر و کمک به مردم پیش قدم بوده در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: از مردم می خواهم که توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند چرا که سلامتی همیشه حرف اول را می زند.

اسماعیلی زاده بیان کرد: مشخص نیست این بیماری تا چه زمانی ادامه داشته باشد بنابراین باید مردم نکات بهداشتی را جدی بگیرند و  مواظب سلامتی خود و دیگران باشند و امیدوارم بتو انیم با رعایت نکاتن بهداشتی این شراط را پشت سر بگذاریم

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسکتبال اصفهان اسماعیلی زاده مشکل مالی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت: در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می‌روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می‌شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می‌شود و در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار است تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است.
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته‌های دیگر ورود پیدا کنیم.

کد خبر 847614 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • عکس| استوری برترین دروازه‌بان جام ملت‌ها، بعد از قهرمانی
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • قهرمانی کافا در مشت دختران زیر 19 سال