Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:30:17 GMT

ژنرال صهیونیست: حزب الله قواعد درگیری جدیدی ایجاد کرد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۰۷۸۰

ژنرال صهیونیست: حزب الله قواعد درگیری جدیدی ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رأی الیوم در مطلبی با اشاره به آشفتگی در اردوی صهیونیست‌ها و روایت دروغین آنها از تحولات روز گذشته در مرز فلسطین اشغالی با لبنان، آورده است: آشفتگی، سردرگمی، نگرانی، بیانیه‌های متناقض، رسانه‌هایی که در خدمت روایت اسرائیل به کار گرفته شدند، نشست خبری سه دقیقه‌ای نتانیاهو و بنی گانتز در مقر وزارت جنگ این رژیم در تل آویو و اجازه ندادن آنها به خبرنگاران برای اینکه سوالات خود را بپرسند؛ موضوعی است که روایت صهیونیست‌ها درباره آنچه در مرز با لبنان رخ داد را زیر سوال می بَرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطرناک‌تر از آن دستور نتانیاهو به همه وزرای صهیونیست برای عدم پرداختن به واقعه بود که اوج بحرانی که صهیونیست‌ها در قبال حزب الله، بدان گرفتار شده اند را نشان می‌دهد.

این رسانه می‌نویسد: برای اینکه به عمق نگرانی و ترس در رژیم صهیونیستی پی ببری، همین اشاره کافی است که هزاران اسرائیلی به ناگاه از ساحل البصه در شمال فلسطین اشغالی محو شدند و بسیاری از مراکز گردشگری در شمال فلسطین اشغالی به علت نابسامانی اوضاع امنیتی تعطیل شدند.

روایت صهیونیستها شبیه پنیر هلندی سوراخ سوراخ بود

رأی الیوم نوشت: تل آویو به به شبکه‌های تلویزیونی روی آورد و شمار زیادی کارشناس و تحلیلگر برای تقویت روایت اسرائیل که تاحدی زیادی شبیه پنیر هلندی بود یعنی سوراخ سوراخ بود، به کمک گرفت و این در حالی بود که صهیونیستها که به مواضع مقامات خود اعتمادی ندارند؛ بی صبرانه منتظر بیانیه حزب الله لبنان در باره تحولات مرزی ماندندصهیونیستها که به مواضع مقامات خود اعتمادی ندارند؛ بی صبرانه منتظر بیانیه حزب الله درباره تحولات مرزی ماندند و هنگامی که حزب الله بیانیه ای صادر کرد و ادعاهای تل آویو را کرد؛ رسانه‌های صهیونیست، تغییر اولویت دادند و خبر درگیری در مکان سوم جای گرفت.

این رسانه می‌نویسد: باوجود سانسور نظامی، «یوسی یهوشواع» تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت در توییتی اعلام کرد: «آخه چه کسی در روز روشن گروه ۳ تا ۴ نفره برای انجام عملیات با ارتش اسرائیل که در آماده باش کامل است، اعزام می‌کند؟ این حادثه چگونه رخ داده است که ارتش اسرائیل نتوانسته افراد این گروه را از میان بردارد؟ از نشست خبری نتانیاهو و گانتز هم چیزی مشخص نشد، ما ویدئویی ازعملیات نمی بینیم؟ اینجا چه خبر است! یوسی یهوشواع: ما ویدئویی از عملیات نمی‌بینیم؟ اینجا چه خبر است!».

رأی الیوم نوشت: «کوبی ماروم» ژنرال صهیونیست به کانال ۱۳ این رژیم در گفتگویی که -چون زنده و مستقیم بود، نتوانستند، سانسورش کنند- گفت: «این عاقلانه نیست که کشته شدن یک نیروی حزب الله (شهادت علی کامل محسن) در سوریه، به مدت یکهفته ارتشی کامل را گرفتار و فرسوده کند. این چه معادله‌ای است؟ حزب الله قواعد درگیری جدیدی ایجاد کرد و قواعد بازی را تغییر داد. این وضع قابل تحمل نیست».

این رسانه در ادامه آورده است: کارشناس امور نظامی روزنامه هاآرتص اعلام کرد که تغییری در آماده باش نظامیان رژیم صهیونیستی حاصل نشده است و شاید تحولات بزرگ‌تری در راه باشد.

خود صهیونیستها هم روایت تل آویو را به سخره گرفتند

رأی الیوم در پایان می‌نویسد: برای اینکه عمق بحران در میان صهیونیست‌ها را درک کنی، کافی است که به شبکه‌های اجتماعی خود صهیونیست‌ها توجه کنی که یکی از آنها با لحن تمسخر آمیز گفت: «بعدها مشخص خواهد شد که حزب الله چهار سودانی را برای مقابله با ارتشی که خود را قوی‌ترین در خاورمیانه می‌خواند، اعزام کرده است!!».

کد خبر 4985327

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان نظامیان صهیونیست ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق ویروس کرونا ایران عربستان سعودی فلسطین دونالد ترامپ روسیه سوریه ترکیه لبنان حزب الله لبنان امارات متحده عربی صهیونیست ها رأی الیوم حزب الله تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم

حمیدرضا الداغی در ۲۷ شهریور ۱۳۵۶ در سبزوار به دنیا آمد، او در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲  در سبزوار،  استان خراسان رضوی در دفاع از دختری جوان مقابل مزاحمت خیابانی با ضربات متعدد چاقو کشته شد.

پس از مرگ رسانه‌های وابسته به نظام جمهوری اسلامی از وی به‌عنوان «شهید آمر به معروف»، «شهید نهی از منکر» و «شهید عفت و غیرت» یاد کردند و بنیاد شهید و امور ایثارگران مرگ وی را «شهادت» خواند. مادرش اعلام کرد پسرش اهل «جهاد» و «بسیج» نبود. با این وجود، منتقدان ادعای شهادت از طرف حامیان جمهوری اسلامی را «مصادره» و «سوءاستفاده» از الداغی عنوان کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • حمله به رفح هم کمکی به ما نمی‌کند | جنگ را باختیم
  • باقری: عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا علیه صهیونیست‌ها را افزایش داد
  • ژنرال صهیونیست: حمله به رفح هم کمکی به ما نمی‌کند/ جنگ را باختیم
  • هشدار ۲ ژنرال صهیونیست درباره حمله به رفح
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • ۲ ژنرال صهیونیست: حمله به رفح خطرناک‌تر از تمام عملیات‌های ارتش در نوار غزه است
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون