Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@00:19:39 GMT

مرزهای سرزمینی فرصتی برای توسعه روزافزون

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۱۰۴۵

مرزهای سرزمینی فرصتی برای توسعه روزافزون

مراسم تجلیل از مرزبانان شهرستان پارس آباد با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد، رئیس اداره سیاسی فرمانداری و فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس آباد و فرماندهان پاسگاه های مرزی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش برنا،فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه گفت: اگر مردم در نقطه صفر مرزی با خیالی آسوده در بستر خود به خواب میروند در سایه رشادتهای مرزداران غیور کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عدالت حاجی پور افزود: بهره برداری از مرزها اکنون در دنیا به یک فرصت تبدیل شده و پلی بعنوان توسعه روابط فرهنگی اقتصادی و تاریخی و دیگر حوزه های جوامع مختلف است.

وی تصریح کرد: ایجاد بارانداز ریلی در منطقه در چارچوب همین فرصت های بین المللی ایجاد شده، و بهترین فرصت برای صادرات محصولات کشاورزی شهرستان پارس آباد و واردات محصولات مورد نیاز کشور می باشد.

 فرماندار شهرستان پارس آباد اظهار داشت : جنگلهای حاشیه رود ارس ریه های تنفسی این منطقه است باید تلاش کنیم با همکاری مرزبانی از این گونه های گیاهی کمیاب صیانت کنیم.

حاجی پور گفت: دهیاران باید در هر بخش و منطقه‌ مرزی با تشکیل جلسات مشترک با مرزبانان در راستای تعامل و همکاری تنگاتنگ با مرزبانی وارد عمل شوند.

سرهنگ منیری فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس آباد نیز در این مراسم گفت: به حول قوه الهی امنیت کامل در مرزهای منطقه برقرار بوده و هیچ مشکلی از لحاظ امنیتی در مرزها وجود ندارد.

در پایان این مراسم از فرماندهان و مرزبانان درجه یک هنگ مرزی شهرستان پارس‌آباد با اهدای لوح تقدیر تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حاجی پور فرماندار پارس آباد مغان شهرستان پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد