Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمين هفته از اجراي طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان تهران، با تجلي از خانواده سردار شهيد حاج احمد مايلي برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان طرح ملي سه شنبه هاي تکريم، با حضور حجت الاسلام «غلامعلي قديريان» مديرستاد هماهنگی کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران ،«رضا جلالی» مدیر کل ایثارگران شهرداری تهران و «رضا ریاحی» مدیر عامل صندوق اشتغال و کار آفرینی ایثارگران امروز سه شنبه 7 مرداد در منزل سردار سرافراز استاد خلبان شهيد حاج احمد مايلي برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام قديريان در اين ديدار با اشاره به دلاوري شهداي دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار کرد: شهدا مرغان خونين حريم کبريايي خداوند هستند که قطرات خونين آنها است که از عنبر ومشک خوشبوتر است وعطر جنت عصاره عطر خونين آنها است.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران با اشاره به رشادت‌هاي سردار سرافراز اسلام شهيد حاج احمد مايلي افزود: شهدا همچون شهاب شب ظلماني اين دوران هستند که پرده سياهي ظلمت جهل را مي درندوبانور خود اميد را به ما القاء مي کنند که در اين ظلمت ها نوري هم پيدا مي شود.

در ادامه دیدار رضا جلالی به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

گفتني است استاد خلبان سردار شهيد حاج احمد مايلي در تاريخ(۱۳۹۵/۱/۴) در محله امام زاده حسن (دارالشهداي تهران) متولد شد.

وي بعد از جنگ در بيشتر عملياتهاي مبارزه با اشرار و قاچاقچيان در مناطق عملياتي کردستان و مناطق مرزي سيستان و بلوچستان حضور داشته و در دفاع از حريم اهل بيت و آموزش نيروهاي جهان اسلام از جمله حزب الله لبنان نقش مهم و تاثيرگذار داشتند و با راه اندازي گشتهاي هوايي در مناطق مرزي سيستان و بلوچستان در ايجاد امنيت اين منطقه استراتژيک بسيار موثر بودند.

سرانجام اين شهيد والامقام همزمان با شب تاسوعاي حسيني سال ۱۳۹۵ در بازگشت از يک عمليات شناسايي در نقطه صفر مرزي ايرانشهر به درجه رفيع شهادت نائل شد. لازم به ذکر سردار شهيد حاج احمد مايلي بخاطر مجاهدت ها و تلاش هاي بي وقفه اش در سال 1395 از فرماندهي معظم کل قوا حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) تقديرنامه اي دريافت کرد.

پایان پیام/704

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم شهید حاج احمد مایلی سردار شهید حاج استان تهران سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)