Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست روز سه‌شنبه هفته آینده این کمیسیون برای بررسی عملکرد بانک‌ها خبر داد. - اخبار سیاسی -

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به عملکرد بانک‌ها در شرایط نوسانات قیمت ارز، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است سه‌شنبه هفته آینده نشستی با تعدادی از اعضای شورای هماهنگی بانک‌ها در کمیسسیون اقتصادی مجلس داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی بازار ارز و بورس با حضور«دژپسند»در مجلسروحانی: اقتصاد کشور تحت مدیریت است/ تأکید بر اقدام فوری بانک مرکزی برای کنترل بازار ارزتذکر بابایی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان و افسارگسیختگی در بازار ارز و سکه

وی افزود: همچنین قرار است در این جلسه، آقای دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز حضور یابند تا عملکرد بانک‌ها با حضور تعدادی از اعضای شورای هماهنگی بانک‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از جلسه روز سه‌شنبه هفته آینده این کمیسیون نیز به رفع ایرادات و ابهامات کلیات طرح اصلاح قانون بانکداری کشور اختصاص خواهد داشت.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت ارز کمیسیون اقتصادی کمیسیون های مجلس محمدرضا پورابراهیمی نمایندگان مجلس مجلس بیشتر بخوانید... بررسی بازار ارز و بورس با حضور«دژپسند»در مجلس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بررسی بازار ارز و بورس با حضور«دژپسند»در مجلس واژه های کاربردی مرتبط قیمت ارز کمیسیون اقتصادی کمیسیون های مجلس محمدرضا پورابراهیمی نمایندگان مجلس مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ اختصاصی/ دختر روحانی عضو هیئت علمی شهید بهشتی شد؟!/ مسئولان ذی‌ربط پاسخگو نیستند ۲ خبرهای خوش نماینده مجلس درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ۳ دلایل اصلی گران شدن نهادهای دامی/انحصار واردات در اختیار ۹ شرکت است ۴ گزارش تسنیم|شلیک «فاتح» از پرتابگرهای متفاوت/ آیا سپاه از موشک جدید استفاده کرده است؟ ۵ مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار ۶ تمرین مقابله با ناو هواپیمابر آمریکایی توسط سپاه در خلیج فارس+فیلم ۷ اولین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا درباره عزاداری محرم اعلام شد ۸ نظارت مجلس بر اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تقویت می‎‌شود مهمترین اخبار سیاسی دومین روز رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین گزارش| آشفته بازارِ اصلاح طلبان پیش از انتخابات ۱۴۰۰/ تلاش برای فرار از کارنامه دولت روحانی و مجلس دهم بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خواستار شفاف سازی پرونده دختر روحانی شد روحانی: چارچوب اقتصاد کشور به خوبی اداره شده است/وفور وجود دارد مهمترین اخبار تسنیم دومین روز رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین گزارش| چرا آمار کرونا در کشور افزایش یافت؟/ از دوراهی سلامت و معیشت تا کلاف سردرگم ماسک و طرح ترافیک گزارش| آشفته بازارِ اصلاح طلبان پیش از انتخابات ۱۴۰۰/ تلاش برای فرار از کارنامه دولت روحانی و مجلس دهم عدنان منصور: پاسخ حزب‌الله قطعی است/ دوران بزن‌دررو برای اسرائیل پایان یافته است روحانی: چارچوب اقتصاد کشور به خوبی اداره شده است/وفور وجود دارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت ارز کمیسیون اقتصادی کمیسیون های مجلس محمدرضا پورابراهیمی نمایندگان مجلس مجلس قیمت ارز کمیسیون اقتصادی کمیسیون های مجلس محمدرضا پورابراهیمی نمایندگان مجلس مجلس کمیسیون اقتصادی مجلس حضور دژپسند عملکرد بانک ها خلیج فارس بازار ارز هفته آینده قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: بر اساس گفته رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان تا ساعت ۲۳ امشب فرصت طرح پیشنهادات خود را در جداول بودجه دارند، این در حالی است که کمیسیون تلفیق اصل گزارش را ارائه نکرده و ما باید در خلأ پیشنهاد دهیم.

وی ادامه داد: نباید برخورد با مجلس به گونه‌ای باشد که بعدها اگر کسی خواست خلاف آئین‌نامه اقدامی انجام دهد، زبان ما بسته باشد. در فایل مربوط به گزارش فقط نوشته شده مبلغ پیشنهادی کسر و اضافه می‌شود.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس ماده ۱۸۲ آئین‌نامه داخلی، کمیسیون تلفیق باید گزارش را به نمایندگان ارائه دهد اما با این شرایط ما چگونه می‌توانیم پیشنهادات خود را مطرح کنیم؟ امسال اوج غیرشفاف بودن بودجه است.

زنگنه اظهار کرد: هدف از اصلاح آئین نامه، اشراف نمایندگان به جداول بودجه بود اما اکنون ما جدولی نمی‌بینیم و نمی‌دانیم کمیسیون تلفیق چه اقدامی انجام داده است. از هیأت رئیسه می‌خواهم به دوستان تذکر دهد تا در ساعات باقی مانده فایل جداول را برای نمایندگان ارسال کنند تا ما بدانیم چه اتفاقی در کمیسیون تلفیق بودجه رخ داده است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: اگر نقدی هم دارید آن را منصفانه بیان کنید. در ۴۰ و اندی سال گذشته چه زمانی جداول بودجه در صحن مجلس بررسی شده و نمایندگان تک به تک به جداول رأی داده‌اند که شما امروز می‌گوئید غیرشفاف‌ترین بودجه است؟

وی با تاکید بر اینکه نباید به مجلس ظلم شود، گفت: هیچ زمانی تک تک نمایندگان جداول مصوب در بودجه را نمی‌دیدند، پس در تاریخ مجلس شورای اسلامی نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان گذاشته است.

قالیباف ادامه داد: از طرف دیگر می‌گویند هیأت رئیسه به مجلس بها نمی‌دهد که مهم‌ترین بها همین اقدام است. البته مجلس این تصمیم را گرفت و هیأت رئیسه نیز با آن همراهی کرد. برخی از دوستان نیز با این اقدام که جداول در صحن بررسی شود، مخالف هستند و در حال حاضر پیشنهاد اصلاح مجدد این موضوع مطرح شده است، بنابراین از واژه غیرشفاف استفاده نکنید.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخش مربوط به احکام و تبصره‌های بودجه تصویب و به قانون تبدیل شده است. جداول بودجه نیز بر اساس احکام تنظیم شده است.

کد خبر 6090684 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت