Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مرتضی حیدری فرماندار قم با اشاره با ایجاد پایگاه‌های پایش سلامت در سطح استان قم گفت: این پایگاه‌های پایش سلامت قرارگاه جهادی زیستی نیروی زمینی ارتش در مأموریت‌های مستقیم تعریف‌شده شامل ضدعفونی، پایش سلامت و بیمارستان سیار در زمینه خدمت به مردم در شهرستان قم شروع به کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قم یکی از اقدامات مهم ارتش در قم را راه‌اندازی بیمارستان سیار ۲۰۰ تختخوابی شهید هجرتی در منطقه هشت شهری و در شهرک پردیسان دانست و افزود: در این بیمارستان می‌توان به خدماتی شامل ویزیت توسط پزشک آقا و خانم به‌صورت مجزا، ارائه خدمات تشخیص درمانی، ضدعفونی بیمارستان و خیابان‌های اطراف استقرار، آموزش و توصیه‌های بهداشتی به مراجعه‌کنندگان، توزیع و اهداء بیش از ۳۰۰۰ لیتر مایع ضدعفونی‌کننده سطوح تولید نزاجا بین مراجعه‌کنندگان و ارائه خدمت به دو هزار و ۲۲۷ نفر در این ایام اشاره کرد.

حیدری همکاری و همدلی مردم را در زمان شیوع ویروس کرونا یادآور همدلی و همبستگی دوران جنگ دانست و ابراز کرد: در کل زمان بحرانی آن روز‌ها تمام نیرو‌های کارآمد شهر در میدان بوده و همه تحت یک فرماندهی برنامه‌های مشخص‌شده را انجام و ساماندهی می‌کردند.

فرماندار قم همکاری پایگاه‌های تمام مساجد شهر را یکی از نقاط قوت مدیریت قم خواند و تأکید کرد: نیرو‌های بسیج مساجد کل شهر بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی به کمک بسیج ملی مبارزه با کرونا آمدند و در بخش توزیع کمک‌های خیرین و ضدعفونی کردن معابر اقدامات لازم را انجام می‌دادند.

او با اشاره به ضدعفونی معابر و شوارع در سطح شهر و استان قم یادآور شد: با همکاری ارتش، سپاه، بسیج و شهرداری تمام شوارع بالای ۱۰ متر چندین نوبت و منازل متوفیان و اماکن مکرر سالم‌سازی شدند.

حیدری از آموزش سه هزار و ۵۰۰ نفر در یک مرحله خبر داد و ادامه داد: یکی دیگر از کار‌های شاخص کمیته بهداشت و محیط که الگوی کل کشور قرار گرفت تدفین و تغسیل متوفیان بود که با کمک جهادگران طلاب حوزه علمیه قم و جلسات متوالی تخصصی با نمایندگان آیت‌الله اعرافی و طلاب و فتوای نهایی مقام معظم رهبری ساماندهی شده و تجهیزات موردنیاز تهیه و متوفیان ابتدا با تیمم و سپس با آب و انجام کلیه اعمال شرعی به خاک سپرده و آرامش در خانواده متوفایان ایجاد شد.

فرماندار قم یادآورشد: در زمان آغاز شیوع کرونا به‌جرئت می‌توان گفت هیچ فوتی کرونایی و مشکوک به گرونا بدون غسل و تشریفات شرعی در قم به خاک سپرده نشده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار قم بیمار کرونایی بیمارستان سیار فرماندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان

 رئیس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان با بیان این خبر گفت: از سال ۱۳۹۸ با راه اندازی بخش کاشت حلزون در این بیمارستان، تاکنون ۱۰۶ کودک ناشنوا، با کاشت حلزون شنوایی خود را به دست آورده اند.

وی ادامه داد: مناسب‌ترین سن برای شروع فرآیند کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا قبل از سه تا پنج سالگی است.

مالکی افزود: در حال حاضر ۲۶ کودک ناشنوای دیگر نیز شناسایی شده و در نوبت کاشت حلزون در این بیمارستان قرار دارند.

دکتر مالکی خاطرنشان کرد: خدمات کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا به صورت رایگان انجام می‌شود و بیمار نیازی به انجام مسافرت درمانی و صرف هزینه‌های هنگفت را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • وزیر اسرائیلی: کل غزه را نابود کنید