Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستار همدانی گفت: پس از شروع دوباره لیگ حاشیه‌ها کمی به این مسائل دامن زد و استقلال نتوانست نتیجه کافی را بگیرد. این نشان می‌داد که شاید کادر فنی در این باره تجربه لازم را نداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستار همدانی دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر را مسابقه یکسان و هم‌تراز برای هر دو تیم به لحاظ حساسیت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای همدانی! استقلال باز هم یک برد ۳ امتیازی آورد!

ستار همدانی گفت:

بله، این برد خیلی خوب بود، اما من چند روز قبل هم گفتم که اگر قرار است فرهاد در استقلال بماند باید از او حمایت شود. به هر حال هر زمان ما مربی خارجی را به تیم‌های‌مان می‌آوریم از ترس اینکه بیرونش کنیم و پولش را بدهیم به او فرصت می‌دهیم؛ اگر قرار است به مربی فرصت داده شود چرا این کار را در قبال مربی داخلی انجام ندهیم؟ اجازه بدهیم امسال فرهاد مجیدی که در تیم استقلال حق آب و گل دارد بماند و پای کار بایستد و با فرصتی که دارد تیم را سر پا کند. موفقیت در ازای ثبات حضور به دست می‌آید البته کادر فنی هم باید بتواند بر حاشیه‌ها غلبه کند.

کدام حاشیه‌ها؟

ستار همدانی گفت:

اینکه دیدیم در یکی، دو بازی اول پس از شروع دوباره لیگ حاشیه‌ها کمی به این مسائل دامن زد و استقلال نتوانست نتیجه کافی را بگیرد. این نشان می‌داد که شاید کادر فنی در این باره تجربه لازم را نداشت.

حالا شرایط را چطور ارزیابی می‌کنید؟

ستار همدانی گفت:

با وجود همه ایراد‌ها و مشکلات در بحث مدیریتی، شکر خدا استقلال باز هم توانست در خارج از خانه مقابل پارس جنوبی پیروزی کسب کند. هر چند که اگر تمرکز و دقت بیشتری در تیم وجود داشت ممکن بود این برد ۲ بر صفر به ۴ یا ۵ بر صفر هم تبدیل شود.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

ستار همدانی گفت:

به اعتقاد من این مسابقه برای امیر و فرهاد بسیار سخت است. این بازی فراتر از ۳ امتیاز دارد و هر تیمی برنده شود یک قدم به سهمیه آسیایی نزدیک‌تر شده است. ضمن اینکه رقبای دیگری همچون تراکتور، شهر خودرو و فولاد هم در این میان هستند که با این تیم‌ها بازی دارند.

درباره دیاباته و حضور موفقش در بازی‌های اخیر استقلال چه صحبتی دارید؟

شخصاً روزی که دیاباته را در استقلال دیدم بابت عدم آمادگی جسمانی اش فکر می‌کردم فوتبالیستی نیست که به درد استقلال بخورد، اما کادر فنی پای او ایستاد. استراماچونی به او کمک کرد و از نظر روحی، روانی و جسمانی شرایطش رفته رفته بهتر شد. دیاباته ثابت کرد برای استقلال در این هفته‌ها حکم نعمت را دارد و بازیکن مؤثری است. دیدیم در سه، چهار بازی اول که نبود استقلال کمترین امتیاز را گرفت، اما در همین چند بازی اخیر با گل‌هایی که زده توانسته استقلال را تا رده دوم جدول بالا بیاورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال ستار همدانی لیگ برتر ایران کادر فنی حاشیه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در شرایطی در دیدار برابر استقلال شکست خورد که در نیمه اول پیروز به رختکن رفته بود. ذوبی‌ها در نیمه دوم گل مساوی را دریافت کرد اما با این حال تا دقیقه 4+90 در آستانه کسب یک امتیاز قرار داشتند.

با این حال در نهایت استقلال در نهایت در لحظات پایانی بازی گل دوم را به ثمر رساند تا ذوب‌آهن دست خالی تهران را ترک کند. شاگردان ربیعی با این شکست ۳۳ امتیازی باقی ماندند و در رتبه نهم جدول قرار گرفتند.

نیما نکیسا، مدیرعامل ذوب‌آهن، پس از مسابقه در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران اظهار داشت: من این بازی را بازی خیلی خوبی دیدم.‌ تماشاگران بازی لذت‌بخشی را دیدند. مبارک تیم استقلال باشد. خیلی زحمت کشیدند برای اینکه بتوانند خودشان را به قهرمانی نزدیک‌تر کنند. تیم من هم خیلی زحمت کشید و خیلی تلاش کرد. مهم این است که یک فوتبال قشنگ دیدیم.

نکیسا در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دروازه‌بان‌ها در این بازی گفت: عالی. همه چیز عالی.

دیگر خبرها

  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • خلاصه بازی استقلال ۲-۱ ذوب آهن (لیگ برتر ایران - ۲۰۲۳/۲۴)
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • واکنش محمد مهاجری به زندانی شدن یک وکیل دادگستری /یکسوی دعوا سعیدمرتضوی است و یکسو وکیلی شریف!
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند