Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل قرآن، عترت و نماز هدف از برگزاری سوگواره احلی من العسل را الگو قرار دادن شخصیت حضرت قاسم بن الحسن(ع) برای نسل نوجوان دانست.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، محمدرضا مسیب زاده در ستاد برنامه‌ریزی هشتمین دوره سوگواره احلی من العسل اظهار کرد: تلاش داریم فرهنگ عاشورایی را در نسل نو نهادینه کنیم و خوشبختانه همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها در این زمینه وظایف خود را به نحو شایسته انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال‌های اخیر مراسم سوگواره احلی من العسل در روز  بزرگداشت نوجوان کربلا ، به نام حضرت قاسم ابن الحسن برگزار می‌شود، لذا این سوگواره  در راستای نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی نه‌تنها جای خود را در جامعه بازکرده است بلکه در سطح بین‌المللی نیز بازتاب داشته است.

مدیرکل  قرآن، عترت و نماز تصریح کرد: برگزاری  این سوگواره،  فارغ از چارچوب‌های سازمانی، کاری هدفمند و اثرگذار با یک‌شور آغاز و به یک شعور در جامعه هدف پایان می‌یابد.

وی با اشاره به وضعیت کرونایی خاطرنشان کرد: امسال به دلیل محدودیت کرونایی  و ضرورت  اجتناب از اجتماعات  شاید نتوانیم این  سوگواره  را باکیفیت  و کمیت  هرساله برگزار کنیم اما تلاش خواهیم  یاد و خاطره و نام این روز را بیش‌ازپیش حفظ کنیم.

مسیب زاده اظهار کرد: برای برگزاری جشنواره احلی من العسل امسال پیشنهادهایی توسط نهادهای مختلف ارائه‌شده است که با توجه به شرایط موجود و پس از بررسی در ستاد برنامه‌ریزی تصمیم نهایی اتخاذ و به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی با تأکید بر هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم معنوی تصریح کرد: راه‌اندازی کارناوال‌های عزا، راه‌اندازی پویش‌های مردمی و برگزاری حضوری به‌صورت نمادین در استان‌های سفید و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مجوز ستاد مقابله با کرونا ازجمله پیشنهادهای ارائه ‌شده در این زمینه است.

مدیرکل  قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش افزود: استفاده از بستر شاد به‌عنوان یکی از بهترین نمونه‌های استفاده از فضای مجازی در این جشنواره در دستور کار است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن الگو نوجوان سلامت سوگواره احلی من العسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس

باشگاه سپاهان چند هدیه به ژوزه مورایس داد.

طرفداری | ژوزه مورایس جدیدترین مسلمان فوتبال ایران است.

ژوزه مورایس پس از بازی با استقلال ملاثانی در نشست خبری اعلام کرد مسلمان شده و از این پس تابع این دین است.

باشگاه سپاهان امروز به همین مناسبات هدیه‌هایی را به مورایس تقدیم کرد که بین آن‌ها قرآن، مهر و تسبیح دیده می‌شود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • (ویدئو) علاقه قاری قرآن به شجریان و علیرضا قربانی
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد