Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- یادواره شهیدان "علی و محمود ماهانی" همزمان با سالروز شهادت این شهدای بزرگوار در جوار فرمانده شهیدشان حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، یادواره شهیدان "علی و محمود ماهانی" امشب و همزمان با سالروز شهادت این شهدای بزرگوار و شب عرفه با حضور خانواده معظم شهدا و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در جوار فرمانده شهیدشان حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرمان: خدمت به خانواده شهدا از مهمترین دغدغه‌های حاج قاسم بودفرمانده سپاه استان کرمان: پدران و مادران شهدا سرمایه و الگویی ارزشمند برای جامعه هستندتشییع پدر والا مقام شهیدان "انجم‌شعاع "در کرمان به روایت تصویر

ابراهیم شهریاری همرزم شهیدان ماهانی و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در این یادواره اظهار داشت: سپهبد شهید حاج‌ قاسم سلیمانی به شهدا خیلی احترام می‌گذاشت و زمانی که به  گلزار شهدا می‌آمد اجازه نمی‌داد راجع به چیزی با او صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه حاج قاسم به پدر و مادرش نیز احترام خیلی زیادی می‌گذاشت ادامه داد: حاج قاسم در یکی از سفرها وقتی از سوریه آمد با تمام خستگی جنگ به دیدار مادر در بیمارستان حضرت فاطمه‌الزهرا(س) که بستری بود رفت.

‌شهریاری با تاکید بر اینکه حاج قاسم بسیار ولایتمدار بود و به نوعی در ولایت ذوب بود افزود: حاج قاسم به مادران و پدران شهدا بسیار احترام می‌گذاشت‌ ‌.

به گزارش تسنیم شهیدان علی و محمود ماهانی دو برادر شهید هستند که  هر دو در تاریخ 8 مرداد 62 در عملیات والفجر سه منطقه مهران به درجه رفیع شهادت رسیدند.

‌انتهای پیام/511/ ز

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان شهدای دفاع مقدس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان شهدای دفاع مقدس پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ سخنگوی باشگاه سپاهان: حضور قلعه‌نویی مقابل استقلال به نظر پزشک بستگی دارد ۳ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۴ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۵ نخستین نیروگاه کشور در شهر ری بازنشسته می‌شود؛ آغاز عملیات احداث پست جدید برق نیروگاه ری ۶ تداوم دمای بالای ۵۰ درجه در خوزستان / افزایش رطوبت ادامه خواهد داست ۷ معاون وزیر بهداشت: مطلوب‌ترین ‌مدیریت را برای کنترل کرونا داشته‌ایم/ ‌هدف‌ اصلی وزارت بهداشت ‌کاهش مرگ‌ومیر است ۸ جزئیات سفر نوبخت به استان فارس؛ از بازدید از ورزشگاه ۶هزارنفری تا کلنگ‌زنی خط ۳ مترو مهمترین اخبار استانها ‌دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اظهار بی‌اطلاعی متهمان هلدینگ آفتاب از جرائم متهم ردیف اول/ کتمان حقایق پرونده از سوی متهمان‌ نبود ماسک در داروخانه‌های کرمان/ کارگاه‌های تولیدی پارچه‌ ندارند/ آقای استاندار؛ از کمبود ماسک خبر دارید؟ صادرات برق از ایران به کشورهای دیگر توسعه یافت/مدیریت برق و جلوگیری از خاموشی در روزهای تابستان گرمای تابستان و قطعی‌های برق در شهرها و روستاهای گلستان/ خاموشی برنامه‌ریزی شده نداریم مهمترین اخبار تسنیم گزارش| موشک ناشناخته سپاه علیه سامانه شناخته شده آمریکا/ سپاه زدن کدام سامانه ضد موشکی را تمرین کرد؟ برایان هوک: نیاز به تحریم تسلیحاتی جهانی علیه ایران داریم علی لاریجانی برای بار دوم کرونا گرفت شرایط برگزاری مراسم عرفه و اعیاد قربان و غدیر اعلام شد تلاش بی‌بی‌سی فارسی برای مبهم ماندن پرونده غلامرضا منصوری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان شهدای دفاع مقدس استان کرمان شهدای دفاع مقدس قاسم سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب