Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی فارسانی، مدیر کل کمیته امداد لرستان گفت: 164 پایگاه در استان لرستان آماده دریافت نذر قربانی در روز عید قربان است و نیکوکاران می توانند کمک های خود را به این پایگاه ها تحویل دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جاسم محمدی فارسانی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: کمیته امداد هر ساله برای خانوارهای تحت پوشش در برنامه نذرقربانی اقداماتی انجام می دهد تا نذورات به صورت نقدی و غیر نقدی در اختیار خانواده های نیازمند قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا با هماهنگی دامپزشکی، نمایندگان کمیته امداد در همه کشتارگاه ها روز جمعه حضور دارند که می توانند همه یا بخشی از قربانی ها را در اختیار نمایندگان کمیته امداد قرار دهند تا این نمایندگان نیز گوشت های نذری را در اختیار خانواده های نیازمند تحت پوشش قرا دهد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان تصریح کرد: ۱۶۴ پایگاه برای جمع آوی کمک های نیکوکاران در روز عید قربان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۲۴ پایگاه ادارات هستند و در این روز باز بوده و آمادگی دریافت نذورات را دارند.

وی بیان کرد: همچنین از طرق ۱۴۰ مرکز نیکوکاری تحویل نذرقربانی اقدام می شود که افراد نیکوکار می توانند نذورات خود را به این پایگاه هایی که در سراسر استان مستقر می شوند تحویل دهند.

محمدی فارسانی گفت: علاوه بر این، نیکوکاران می توانند نذورات خود را در روز عید قربان از طریق شماره حساب و کد دستوری کمیته امداد اهدا کنند تا در اختیار افراد تحت پوشش قرار گیرد.

مدیر کل کمیته امداد لرستان با اشاره به این که سال گذشته پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از نذر قربانی به خانواده های تحت پوشش کمک شد افزود: امسال پیش بینی می شود میزان نذورات در این روز بیش از هفت میلیارد تومان باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: روز عید قربان کمیته امداد تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرماندار بهار در این مراسم گفت: ساختمان ستاد اورژانس ۱۱۵ حسن قشلاق با پیش بینی سه میلیارد تومان اعتبار در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۲۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

آقای فیض اللهی افزود: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پایگاه، از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند