Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ در جنوب کشور گفت: این رزمایش موفق، توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرخه، عباس گلرو در جلسه شورای اداری سرخه به وضعیت جمهوری اسلامی ایران در شرایط سخت تحریم اشاره کرد و اظهار داشت: کشور به دلیل تحریم و فشارهای ظالمانه دشمنان در بخش اقتصادی با مشکلات فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ اما با وجود همه این مسائل همچنان به‌عنوان قدرت اول منطقه است و هیچ کشوری رقیب ایران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قدرت ایران در منطقه و وضعیت کشور به لحاظ بین‌المللی منحصربه‌فرد است و فشارها و تحریم‌های اقتصادی نتوانسته بر این موضوع اثرگذار باشد و همه این‌ها مرهون خون شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی‌هاست.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری رزمایش مقتدرانه پیامبر اعظم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برپایی این رزمایش باقدرت تمام، توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به رخ استکبار جهانی در رأس آن آمریکا و دیگر متحدانش در منطقه کشاند.

گزارش تسنیم از 6 ویژگی رزمایش بزرگ سپاه در خلیج فارس| غافلگیری از زیر زمین تا ماورای جو+فیلم و عکسسردار حاجی زاده عنوان کرد: تمرین انهدام سامانه موشکی آمریکایی «تاد» در رزمایش سپاهآغاز مرحله دوم رزمایش مساوات و همدلی از عید غدیر/ حامیان در استان کرمانشاه به 33 هزار نفر افزایش یافتدومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین

گلرو تصریح کرد: ملت ایران امتحان خود را در آزمون‌ها و‌ حوادث و فتنه‌های مختلف و فشارهای سخت و ظالمانه اقتصادی دشمنان پس داده‌اند و چه آن روز که کشور در شرایط سخت جنگ قرار داشت و چه امروز که در شرایط جنگ اقتصادی است، محکم و قوی‌تر ایستاده است و هرگز سر تعظیم برابر ظلم و ظالم فرود نمی‌آورد.

وی با اشاره به اینکه چهل سال از انقلاب پرفروغ ایران می‌گذرد گفت: پیشرفت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف علمی، فناوری، پزشکی، هسته‌ای، تکنولوژی و دیگر حوزه‌ها در طول این سال‌ها به‌دست‌آمده است که در تاریخ پرفرازونشیب کشورمان بی‌نظیر است.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به تحلیلی مختصر از شرایط و اوضاع‌واحوال داخلی کشور پرداخت و افزود: پاره‌ای از مشکلات در کشور ناشی از سوء مدیریت‌ها، بی‌عدالتی‌ها و فساد اقتصادی است و این‌ها دچار صدمه زدن به مردم می‌شود که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن اشاره و هشدار داده‌اند.

گلرو در ادامه مجلس یازدهم را به تعبیر رهبر معظم انقلاب مجلسی انقلابی دانست و گفت: امروز وظیفه و رسالتی بسیار سنگین بر دوش نمایندگان مردم در مجلس است و باید رویکردهای خدمت به مردم با جدیت در بطن و‌ متن مجلس یازدهم دنبال شود.

وی عنوان کرد: چهار راهبرد اساسی باید با توجه به شرایط حال حاضر کشور با جدیت و قاطعیت دنبال شود که ازجمله آن تلاش مستمر و پیگیر برای رفع موانع و‌ مشکلات در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و دیگر حوزه‌هاست و راهبرد دیگر پرهیز از سیاسی‌کاری و باندبازی است و این الزامات باید در مجلس یازدهم با انگیزه قوی و نگاه امیدوارانه به آینده دنبال شود تا رویکردهای جهادی و انقلابی این مجلس منتج به نتیجه شود.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خط قرمز مجلس یازدهم مردم هستند گفت: با تبعیت از منویات رهبری مسئولان باید به داد مردم برسند و اگر توان خدمت‌رسانی صحیح به مردم و حل مشکلات را ندارند؛ کرسی مدیریت خود را به فردی که تواناست، واگذار کنند.

گلرو تأکید کرد: زمان تعارف و مجادله نیست و باید به مردم خدمت کنیم.

وی عنوان کرد: بنده در حوزه انتخابیه خود در شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه با کمک و همراهی مدیران و مسئولان اجرایی با جدیت هر چه تمام پیگیر اجرای طرح‌های نیمه‌تمام هستم.

انتهای پیام/363/س

R41366/P/S6,64/CT11 بیشتر بخوانید... گزارش تسنیم از ۶ ویژگی رزمایش بزرگ سپاه در خلیج فارس| غافلگیری از زیر زمین تا ماورای جو+فیلم و عکس سردار حاجی زاده عنوان کرد: تمرین انهدام سامانه موشکی آمریکایی «تاد» در رزمایش سپاه دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش تسنیم از ۶ ویژگی رزمایش بزرگ سپاه در خلیج فارس| غافلگیری از زیر زمین تا ماورای جو+فیلم و عکس سردار حاجی زاده عنوان کرد: تمرین انهدام سامانه موشکی آمریکایی «تاد» در رزمایش سپاه دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد ۲ عضو کمیسیون آموزش مجلس: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۳ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۴ مدرس‌خیابانی: افزایش صادرات غیرنفتی از راهکارهای جهش تولید است ۵ دعای عرفه در استان کرمان در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۶ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دعای عرفه حرم مطهر رضوی + فیلم ۷ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۸ کاهش محسوس دما و احتمال سیلاب در گیلان/ شالیکاران مراقب محصولات خود باشند مهمترین اخبار استانها خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دعای عرفه حرم مطهر رضوی + فیلم نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: کم‌کاری در اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری قابل قبول نیست معاون وزیر صمت: شاهد توسعه سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف مازندران هستیم مهمترین اخبار تسنیم اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می کنیم رئیس جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم گفتگوی اختصاصی| سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر: اگر زندانیان ما آزاد نشوند مذاکره نمی‌کنیم خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی جمهوری اسلامی ایران رزمایش پیامبر اعظم مجلس شورای اسلامی مهدی شهر و سرخه خلیج فارس مجلس یازدهم حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیدابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با بیان این‌که «این نمایشگاه فضای رقابتی و یک کنش جمعی ایجاد می‌کند تا برای رفاه اجتماعی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی عمل شود»، اظهار کرد: این نمایشگاه موجب ارتقای اقتصادی در کشور، منطقه و برای همه جهان است. این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد.

رئیس‌جمهور با بیان این‌که «ایران در عرصه‌های مختلف می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد»، تاکید کرد: این نمایشگاه دستاوردهای جوانان ما را نشان می‌دهد که تهدید و تحریم را به فرصت بدل کرده‌اند. ترجمان این نمایشگاه و رویداد بزرگ اقتصادی، تجاری و صادراتی آن است که ما توانسته‌ایم و بازهم می‌توانیم.

رئیسی یادآور شد: امکانات و ظرفیت‌های بسیاری در اقلیم‌های مختلف وجود دارد. خداوند این امکان را فراهم کرده و او عادل است. او به عدالت نیاز بشر را تامین کرده و در دسترس او قرار داده و اگر آحاد بشر به دلیل زیاده‌خواهی و سلطه‌طلبی اقداماتی برای محرومیت کشورها از منابع و ظرفیت‌ها انجام ندهند و به طبیعت، جهان و بشریت ظلم نکنند، امکانات در اختیار همه قرار دارد و می‌توان نیاز بشر را مرتفع کرد و او را به نقطه کمال و رفاه رساند.

رئیس دولت سیزدهم تاکید کرد: جریان تحریم یکی از نمادهای ظلم نه تنها به دولت‌ها که به ملت‌هاست. اگر ملتی را با ایجاد تنگنا و تحریم از رسیدن به اهداف خود برای توسعه و پیشرفت بازداشت، این هم یک جنگ است اما نه جنگ نظامی بلکه جنگ اراده‌هاست و ملت ایران در این جنگ اراده کرده با اتکا بر توانمندی ملی تحریم‌ها را پشت سر بگذارد تا نه ما، بلکه سخنگوی کاخ سفید اعلام کند سیاست تحریم‌ها علیه ایران مفتضحانه شکست خورده است. این امر مدیون کار مهندسان، کارگران و تولیدکنندگان ماست که افسران و سربازان خط مقدم شکست دادن دشمنان ایران در زمینه اقتصاد، تولید و فناوری هستند.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رئیسی : ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: تحریم در ایران هرگز به نتیجه نرسید و پس از این هم نمی‌رسد
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • آماده تبادل توانمندی‌های ایران با کشورهای آفریقایی هستیم
  • آماده تبادل ظرفیت‌ و توانمندی‌های ایران با آفریقا هستیم
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • آغاز ایران‌اکسپو از فردا/ نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری کشور
  • توانمندی ایران و ضعف اسرائیل در آفند و پدافند/ گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود