Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون سراسری دکترای تخصصی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در شریطی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته همزمان با سراسر کشور با حضور نزدیک به سه‌هزار داوطلب در استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آزمون دکترای تخصصی امروز با حضور نزدیک به ۳هزار داوطلب همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون دکترای تخصصی که قرار بود در نهم اسفندماه سال گذشته برگزار شود به‌علت شیوع ویروس کرونا در کشور برگزار نشد و پس از دو بار تمدید، این آزمون سراسری از ساعت ۸ صبح امروز در دو حوزه اصلی برگزار شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه آزمون دکترای تخصصی سال ۹۹ با رقابت ۲ هزار و ۹۳۴ داوطلب آزمون دکتری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل برگزار شد.

وی افزود: از این تعداد یک هزار و ۱۳۷ داوطلب زن و یک هزار ۷۹۷ داوطلب مرد بودند و این آزمون در استان اردبیل در دو حوزه اصلی دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه پیام نور اردبیل با موفقیت برگزار شد.

مصری تصریح کرد: در دانشگاه محقق اردبیلی داوطلبان زن در ساختمان‌های دانشکده فنی و مهندسی و شیخ صفی و داوطلبان مرد در ساختمان‌ های دانشکده علوم، کشاورزی و منابع طبیعی، ادبیات و علوم انسانی و علوم تربیتی و روانشناسی در آزمون شرکت کردند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: حوزه های برگزاری آزمون قبل از آزمون ضدعفونی شده و فاصله ۱۶۰ سانتی متری ابلاغی سازمان سنجش نیز برای صندلی رعایت شده بود.

وی گفت: با توجه به اینکه داوطلبان می توانستند بخاطر شرایط بیماری کرونا، محل حوزه امتحانی خود را تغییر دهند، ما در دانشگاه محقق اردبیلی ۷ نفر داوطلب از حوزه‌های امتحانی سایر استان‌ها داشتیم که از آنها نیز آزمون گرفته شد.

مصری گفت: از دو نفر بیمار کرونایی نیز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه بیمارستانی به صورت جداگانه آزمون گرفته شد.

گفتنی است؛ با وجود اینکه بسیاری از داوطلبان خواستار به تعویق افتادن یا لغو کنکور بودند بالاخره این آزمون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صبح امروز ۹ مرداد ماه برگزار شد و کارنامه اولیه نیز در دهه اول شهریور ماه منتشر می‌شود.

با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در بسیاری از استان‌های کشور، برگزاری دو آزمون سراسری تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و کنکور سراسری سال 99 نیز جزو دغدغه‌های خانواده‌ها و داوطلبان کنکور است.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل کنکور سراسری آزمون دکترا دکترای تخصصی کنکور دکترا دانشگاه محقق اردبیلی دانشگاه محقق اردبیلی دکترای تخصصی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در استان کرمانشاه 282 حافظ قرآن کريم در اين آزمون در رشته هاي حفظ کل ده جزء وبيست جزءدر سه حوزه شهرستان کرمانشاه هرسين و جوانرود شرکت کردند. به قبول شده گان در اين آزمون در رشته 10 جزءمدرک معادل ديپلم در رشته20 جزءمعادل فوق ديپلم و در رشته حفظ کل در سه سطح معادل کارشناسي تا دکتري اهداء مي گردد

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه