Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا اکثر مسابقات ورزشی در سراسر دنیا تحت تاثیر قرار گرفت که تکواندو هم از این قاعده مستثنی نبود.

هفته گذشته مسئولان برگزاری مسابقات المپیک برنامه‌های برگزاری بازی‌های المپیک توکیو در سال ۲۰۲۱ را به کشور‌های عضو اعلام کردند و به همین منظور کشور کره جنوبی بعد از فوتبال، مسابقات  و تمرینات تکواندو را با تمهیدات ویژه و با ماسک مخصوص از سر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره جنوبی یکی از حریفان قدرتمند تیم ملی تکواندوی کشورمان در المپیک توکیو خواهد بود.

پیش از این یکی از تکواندوکاران مبتکر کشورمان طرح ماسکی مخصوص را به فدراسیون تکواندو ارائه کرده بود تا در صورت دریافت مجوز‌های لازم از آن در مسابقات فصل بعدی و یا در تمرینات تیم ملی  استفاده شود.

بیشتر بخوانید

عسکری: تیم ملی تکواندوی بانوان قدرت حضور در المپیک را دارد/ همسرم به توکیو می‌رسد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو المپیک توکیو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی افزود: توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری‌ها و تعاملات گسترده میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.

وزیر امور خارجه کشورمان در پایان تصریح کرد: اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است. شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.

کد خبر 6090439 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس