Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم رضایی پنج‌شنبه شب در دیدار با مسئولان حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: ارتباط و تعامل حوزه علمیه خواهران با بدنه مردم در ایجاد امید و نشاط در جامعه بسیار تاثیر گذار است و باعث ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی خواهد شد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در عرصه فعالیت‌های جهادی تاکید کرد: خدمت به مردم ویژگی حوزه انقلابی است که حوزه علمیه خواهران این استان دارای چنین رویکرد و شاخصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: روحیه و تفکر جهادی و انقلابی ، کلید حل مشکلات جامعه است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: مهمترین عامل پیشرفت در کارها و علاج ریشه کن کردن مشکلات عمل به سیره شهداست.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر نیز اظهارامیدواری کرد با همت نمایندگان استان، مردم بزودی طعم خوش مجلس انقلابی کارا و دغدعه مند نسبت به  معیشت مردم را  بچشند.

حجت الاسلام علی اکبر سماعیلی افزود: استان بوشهر با این همه منابع رو زمینی و زیر زمینی نباید مشکل اشتغال داشته باشد.

وی یادآورشد: انتظار حوزه علمیه خواهران در این زمینه تحقق مطالبات به حق مردم و جوانان نجیب استان بوشهر است.

اسماعیلی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر و پویایی طلاب و اساتید گفت: همه این ظرفیت‌ها را می توان با کمک نمایندگان مجلس برنامه‌ریزی و مدیریت کرد تا شاهد آثار آن در استان و کشور باشیم. 
فاطمه مجاهد معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان نیز در این نشست پیرامون طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و آمادگی طلاب خواهر  در ارتقا فرهنگ دینی و اجتماعی و سبک زندگی اسلامی توضیحاتی را ارائه کرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بوشهر حوزه علميه دشتستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بوشهر حوزه علميه دشتستان مجلس شورای اسلامی بوشهر حوزه علميه دشتستان علمیه خواهران استان بوشهر حوزه علمیه خواهران استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان اظهار کرد: انتخابات مرحله دوم اهمیتی در حد مرحله اول دارد و چه بسا شاید اهمیت آن بیشتر است چون افراد از میان نامزدهای راه یافته، نصف آنها را راهی بهارستان می‌کنند؛ پس انتخابات مرحله دوم بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

وی افزود: از همه مردم حوزه‌های انتخابیه «آبادان» و «رامهرمز و رامشیر» دعوت می‌کنم با شور و نشاط خاصی روز جمعه در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و با آگاهی کامل افراد مورد نظر خود را انتخابات کنند چرا که سرنوشت چهار سال قانونگذاری کشور دست این نمایندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6097015

دیگر خبرها

  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • حوزه علمیه مدیون امام جعفر صادق (ع) است
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد