Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تهیه کننده برنامه شکلات تلخ گفت: این هفته در گپ و گفتی مفصل موضوع مهارت آموزی برای کودکان کار را بررسی می‌کنیم و در گفتگو با نوجوانی که با تلاش به آرزوهایش در دنیای آهنگسازی و خوانندگی رسیده است خواهیم پرداخت. تاریخ انتشار: 10:02 - 11 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۵۰۷

خبرگزاری میزان - برنامه شکلات تلخ امروز زندگی نوجوان هنرمندی را بررسی می‌کند که از نوازندگان خیابان به آهنگسازی و خوانندگی حرفه ایی رسیده است ضمن اینکه در گفتگو با مسئولان سازمان بهزیستی، شهرداری، سازمان روانشناسی و رییس سازمان فنی و حرفه ایی کشور به بحث مهارت آموزی کودکان کار می‌پردازد و محدودیت‌های آن را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

مجتبی احمدی در گفت و گو با خبرگزاری میزان پیرامون «برنامه شکلات تلخ» گفت: این هفته در گپ و گفتی مفصل موضوع مهارت آموزی برای کودکان کار را بررسی می‌کنیم و در گفتگو با نوجوانی که با تلاش به آرزوهایش در دنیای آهنگسازی و خوانندگی رسیده است خواهیم پرداخت.

احمدی افزود: بی تردید یکی از مسیر‌های ساماندهی کودکان کار در خیابان‌ها شناخت استعداد و توانمندی‌های آن‌ها در عرصه‌های مختلف است، تحقیقات اتاق فکر برنامه شکلات تلخ می‌گوید: گاهی یک نفر، یک ارگان و حتی یک سازمان خصوصی و مردمی می‌تواند با کشف استعداد یک کودک کار مسیر زندگی او را تغییر دهد، اتفاقی به کرات رخ داده و ما با نمونه‌هایی مختلفی در عرصه‌های ورزشی، هنری و حتی مهارتی در این ایام مواجه شدیم که استعدادی به یکباره شکوفا شده است و یک کودک کار در دوران نوجوانی در سخت‌ترین شرایط به یک آرامش و آسایش رسیده و حتی خانواده او نیز در این راه حامی و همراه او بودند.

تهیه کننده و کارگردان برنامه شکلات تلخ خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که به دنبال ساختاری مستند در این برنامه ترکیبی بودیم نگاه منعطف و سوژه محور برنامه است و گاهی اتفاقات هستند که راه سناریوی از پیش تعین شده‌ی برنامه را به سمت خود می‌برند، قصه زندگی برخی از این بچه‌ها پتانسیل یک سریال تلویزیونی را دارد، مسیری که سخت، اما امیدوار کننده طی شده، کودکی که با پشتکار بسیار درس خوانده و‌کاذ کرده و امروز صاحب یک تولیدی است، پسری که از نوازندگی خیابان امروز به دنبال اسپانسر برای تهیه آلبومش می‌گردد و. بر آن هستیم شیرینی‌های این شکلات تلخ را هم کم کم بچشیم به شرط آنکه در این راه هر کسی نقش خود را ایفا کند.

برنامه «شکلات تلخ» شنبه و سه شنبه حوالی ۱۳/۳۰ و روز‌های یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار بامدادی روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.

 انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رسانه ملی صدا و سیما آهنگسازی و خوانندگی برنامه شکلات تلخ کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی تقصیر كه تهیه كنندگی برنامه فراسو را به عهده دارد بیان می كند: برنامه فراسو از شنبه تا سه شنبه ساعت هشت و پنج دقیقه صبح روانه آنتن رادیو سلامت می شود. این برنامه از تولیدات گروه بهداشت و تندرستی این شبكه رادیویی است و فردا روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه موضوع ایمنی در محیط کار را مورد بررسی قرار می دهد.

وی ادامه می دهد: مجری كارشناس برنامه لیلا علوی است. در برنامه فردا کارشناس مجری برنامه دکتر محسن انصاری، عضو هیات علمی دانشگاه قزوین و دکترای بهداشت حضور دارد و به ابعاد مختلف موضوع ایمنی در محیط کار می پردازد و پاسخگوی سئوالات شنوندگان خواهد شد. همچنین در این برنامه آیتمی با همین محوریت روانه آنتن رادیو سلامت می شود.

این تهیه كننده درباره دغدغه هایی كه در این برنامه دنبال می كند، توضیح می دهد: برنامه فراسو اختصاص به پیشگیری از بیماری ها چه جسمی و چه روانی دارد و ما تلاش داریم سبك زندگی سالم را به مردم آموزش بدهیم.

 

دیگر خبرها

  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»