Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر اجرایی شرکت نفت یمن اعلام کرد، سازمان ملل به درخواست مکرر یمنی‌ها برای آزادی کشتی‌های نفتی پاسخ نداده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سایت المسیره، عمار الاضرعی، مدیر اجرایی شرکت نفت یمن از یمنی‌های حاضر در خارج از کشور خواست برای ممانعت از ادامه راهزنی دریایی ائتلاف عربی در قبال کشتی‌های حامل فرآورده‌های نفتی با مردم داخل یمن متحد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در جریان حضور در دفتر سازمان ملل و تحویل دادن بیانیه محکومیت شرکت نفت یمن پیرامون ادامه توقیف کشتی‌های حامل فرآورده‌های نفتی توسط ائتلاف عربی گفت، این سازمان هنوز به درخواست یمنی‌ها برای آزادی کشتی‌های مشتقات نفتی جواب نداده است.
الاضرعی افزود، ائتلاف عربی همچنان بر ممانعت از رسیدن مشتقات نفتی به دست مردم یمن و بخش‌های خدماتی اصرار دارد در حالی که این کشتی‌ها بازرسی شده و مجوز سازمان ملل را گرفته‌اند.
وی افزود، پیش از این کشتی "دیناتسی" بعد از توقیف از سوی ائتلاف متجاوز و گذشت 129 روز آزاد شد اما در اثر این تاخیر دو میلیون و 800 هزار دلار خسارت به ملت یمن وارد شد.
الاضرعی گفت، درآمدهای حاصل از نفت خام که ائتلاف عربی و مزدوران بر آن کنترل دارند، بیش از 85 درصد بودجه کل کشور را پوشش می‌دهد اما معلوم نیست این درآمدها چه می‌شود. درآمدهایی که می‌تواند پرداخت کامل حقوق کارمندان کل کشور را تامین کند.
سازمان‌های مختلف در یمن از جمله جامعه مدنی، اتحادیه سندیکاهای کارگران یمن، اتحادیه صاحبان ایستگاههای نفت خام با صدور بیانیه‌هایی ادامه توقیف کشتی‌های حامل مشتقات نفتی توسط ائتلاف عربی و ممانعت از ورود آنها با وجود داشتن مجوز از طرف سازمان ملل محکوم کردند.
در این بیانیه‌ها آمده است، سازمان ملل در کنار ائتلاف متجاوز مسوول کامل اوضاع پس از توقف تمامی بخش‌های حیاتی یمن از جمله بخش‌های بهداشت، آب، برق، حمل و نقل و ارتباطات است.
نهادهای مذکور در بیانیه خود سکوت سازمان ملل در قبال ظلم ائتلاف عربی و ادامه توقیف کشتی‌های حامل مشتقات نفتی را محکوم کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان ملل درخواست کشتی های حامل ائتلاف عربی مشتقات نفتی سازمان ملل کشتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استقلال خوزستان از سازمان لیگ/ داور با سپاهان را عوض کنید

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سپاهان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باید روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت حسن اکرمی رو در روی هم قرار گیرند.

در همین رابطه باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تغییر داور این بازی شد.

کد خبر 6097065

دیگر خبرها

  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • درخواست استقلال خوزستان از سازمان لیگ/ داور با سپاهان را عوض کنید
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود