Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارکت و کاغذ دیواری دو پوششی هستند که این روزها برای کف و همچنین دیوار ساختمان های مسکونی طرفداران زیادی پیدا کرده اند و  در صورتیکه تناسب میان آنها با یکدیگر برقرار شود در نتیجه میتوانند جلوه ظاهری بسیار زیبایی را نیز ایجاد کنند. در این مطلب قصد داریم تا 5روش برای روشن تر کردن محیط با استفاده از پارکت و کاغذ دیواری  را به شما و به طور خلاصه شرح دهیم تا بتوانید کاغذ دیواری و همچنین پارکتی را انتخاب کنید که تناسب کاملی را میان یکدیگر برقرار میکنند و جلوه ظاهری خاصی را پدید می آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از 5 روش برای روشن تر کردن محیط با استفاده از پارکت و کاغذ دیواری انتخاب و خریداری کاغذ دیواری ها و همچنین پارکت های با رنگ روشن برای فضاهای کوچک میباشد. یکی از اشتباهاتی که ممکن است خریدار در انتخاب پارکت و کاغذ دیواری برای اتاق با آن مواجه شود انتخاب پوشش های تیره رنگ میباشد. تیره بودن کاغذ دیواری و همچنین پارکت شاید برای فضاهای بزرگ و همچنین نورگیر مناسب باشد اما توجه داشته باشید زمانی که شما پارکت و کاغذ دیواری را از نوع تیره برای فضای کوچک و اتاق ها انتخاب میکنید به جای آنکه فضا را باز تر و زیبا تر کنید بالعکس آنرا تاریک تر و کوچک تر خواهید نمود.

1- انتخاب پارکت و کاغذ دیواری بدون طرح و ساده یکی از روش های روشن تر کردن محیط

در صورتیکه فضای کمی را در اختیار دارید و قصد دارید تا کف و دیوار آنرا با  پارکت و کاغذ دیواری بپوشانید باید به این نکته توجه داشته باشید که علاوه بر انتخاب رنگ های روشن به طرح به کار رفته بر روی آنها نیز توجه داشته باشید. استفاده از کاغذ دیواری و پارکت هایی که بدون طرح هستند برای بزرگ تر جلوه دادن فضای اتاق کاملا ایده آل و مناسب هستند. برخی از کاغذ دیواری ها و پارکت ها از نوع طرح دار تولید میشوند که در این بین برخی طرح های بسیار شلوغی نیز دارند که بهتر است برای روشن تر شدن فضا از این دسته کاغذ دیواری ها و همچنین پارکت ها استفاده نکنید. کاغذ دیواری ها و همچنین پارکت های با طرح ساده بهترین گزینه برای فضاهای کوچک هستند پس به یاد داشته باشید که از این نوع کاغذ ها و پارکت ها استفاده نمایید تا نتیجه بهتری نیز دریافت کنید.

2- کاغذ دیواری روشن و تیره اگر در جای مناسب به کار روند میتوانند فضایی روشن را ایجاد کنند

استفاده از کاغذ دیواری  و همچنین پارکت های با رنگ روشن مطمئنا میتوانند در روشن تر شدن فضا نقش مهمی داشته باشند اما در صورتیکه به رنگ های تیره نیز علاقمند هستید میتوانید با ترکیب رنگ های روشن و تیره فضایی دلخواه و روشن را ایجاد کنید. اگر کاغذ دیواری و یا پارکت هایی را با رنگ گرم انتخاب کنید میتوانید علاوه بر اینکه به رنگ دلخواه خود برسید  به روشن تر شدن فضای موجود نیز تا حد زیادی کمک کنید. رنگ هایی نظیر کرم و همچنین قهوه ای روشن علاوه بر اینکه تا حدی تیره تر از رنگ هایی همچون سفید هستند در روشن تر شدن فضای موجود نیر نقش مهمی داشته باشند. همچنین در صورتیکه بتوانید میان کاغذ ها و پارکت های تیره و روشن تناسب بر قرار کنید فضای مد نظر تا حد زیادی روشن تر خواهد شد.

3- کاغذ دیواری و پارکت های با طرح ها و رنگ های متنوع را برای هر بخش از منزل انتخاب کنید

اگر ساختمانی با متراژ بالا را در اختیار دارید نیازی نیست تا کل سازه را با یک نوع پارکت و کاغذ دیواری را بپوشانید و پیشنهاد میشود تا کاغذ دیواری و همچنین پارکت های متنوع را انتخاب و خریداری کنید تا فضایی دل باز تر و روشن تر داشته باشید. انتخاب یک نوع پارکت و یک نوع کاغذ دیواری برای تمامی بخش ها و آن هم در رنگ تیره و یا حتی کمی تیره میتواند منجر به تاریک شدن فضای موجود شود . برای اینکه بتوانید پارکت و کاغذ دیواری های تیره را به نحوی اجرا کنید که بتواند از تیره شدن فضا جلوگیری شود و همچنین فضایی روشن را ایجاد نمایید بهتر است تا میان پارکت ها و همچنین کاغذ دیواری ها از لحاظ رنگ و طرح تمایز قائل شوید. در ضمن این کار میتواند علاوه بر روشن تر شدن محیط از کسل شدن فضا در گذر زمان نیز جلوگیری بعمل آورد.

4- در فضاهای نور گیر دست شما برای انتخاب کاغذ و پارکت بازتر خواهد بود

نورگیر بودن فضا در انتخاب پارکت لمینت و همچنین کاغذ دیواری بسیار مهم است و دیگر نیازی به سخت گیری در انتخاب پارکت و یا کاغذ دیواری وجود نخواهد داشت. معمولا فضاهایی که نورگیر خوبی ندارند نمیتوانند گزینه خوبی برای انتخاب پارکت و کاغذ دیواری های تیره باشند زیرا باعث تاریک تر شدن فضای موجود میشوند اما فضاهای نور گیر و فضاهایی که پنجره های زیادی در آنها وجود دارد از بهترین گزینه ها برای استفاده از پارکت و همچنین کاغذ دیواری های تیره هستند.بخصوص اگر نور موجود در فضا بسیار زیاد است پس دیگر هیچ مشکلی برای استفاده از پوشش های تیره وجود نخواهد داشت و حتی میتواند جلوه خاصی را نیز پدید آورد.

5- علاوه بر ایجاد تناسب میان پارکت و کاغذ به تناسب میان این پوشش ها و دیگر اجزای دکوراسیون نیز توجه داشته باشید

باید توجه داشته باشید که بعد از ایجاد تناسب میان پارکت و همچنین کاغذ دیواری  به تناسب میان این پوشش ها و همچنین دیگر اجزای دکوراسیون داخلی نیز توجه کنید. اگر تناسب میان پارکت و کاغذ دیواری را ایجاد کردید اما به تناسب آنها با دیگر اجزا اهمیت ندهید در این صورت دکوراسیونی زیبا و ایده آل و همچنین روشن نخواهید داشت. به طور مثال ممکن است شما بهتری و متناسب ترین کاغذ دیواری و پارکت را انتخاب و فضای روشنی را نیز ایجاد کردید اما با  انتخاب و بکارگیری دیگر اجزای دکوراسیون در طرح ها و رنگ های تیره و نا مناسب ممکن است تمامی زحمات خود را هدر دهید و نتوانید به آنچه که مد نظر داشتید دست یابید.

برای خرید بهترین کاغذ دیواری و پارکت به سایت ما مراجعه کنید:

decoroffice.net

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پوشش رنگ های روشن زیبایی قهوه مد پارکت و کاغذ دیواری کاغذ دیواری و پارکت توجه داشته باشید کاغذ دیواری ها برای روشن تر تناسب میان پوشش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد

به گزارش ورزش سه و به نقل از اعتماد، در يكي از مهم‌ترين بازي‌هاي اين فصل ليگ برتر دو تيم استقلال و تراكتور به مصاف يكديگر مي‌روند. تراكتور با مربي جديد به فكر روزهاي خوب در آينده است و استقلال با مالكان جديد مي‌خواهد صدرنشيني را حفظ كند. نكو و شاگردانش با از پيش رو برداشتن تيم قرمزپوش تبريزي مي‌توانند گام بلندي به سوي قهرماني بردارند. به بهانه واگذاري استقلال به پتروشيمي و اين بازي حساس با حسن روشن يكي از پيشكسوتان پرافتخار استقلال تماس گرفتيم كه صحبت‌هاي‌مان به ديگر مسائل پيرامون اين باشگاه و حواشي چند وقت گذشته كشيده شد كه خواندن آن خالي از لطف نيست!
مي شود گفت استقلال در صورت پيروزي  برابر تراكتور قهرمان ليگ مي‌شود؟

نه! در اينكه يكي از دو تا تيم پرسپوليس و استقلال قهرمان مي‌شوند كه بحثي نيست. اما الان تراكتور تيم خيلي خطرناكي براي استقلال است. خدا رحمت كند. فوت همسر آقای زنوزي و رايگان كردن تماشاي بازي هم مي‌تواند براي تراكتور باعث ايجاد انگيزه مضاعف شود. اينها همه كار مي‌كنند تا بگويند ما براي تيم همه كار كرديم حالا اگر نتيجه نگيرند، مقصر نيستند. اين بازي براي استقلال خيلي خطرناك است حالا چه تدبيري براي بازي دارند به خودشان مربوط است، اما اگر بازي را ببرند شانس‌شان براي قهرماني بيشتر مي‌شود و اگر نبرند از كورس قهرماني عقب خواهند بود. تراكتوري‌ها انگيزه خيلي بالايي دارند.

استقلال مقابل شمس آذر از همان ابتدا هجومي بازي كرد. فكر مي‌كنيد مقابل تراكتور هم بايد هجومي بازي كند؟

با اينكه دارد ليگ تمام مي‌شود، اما استقلال هنوز ثبات ندارد. يك بازي دفاعي كار مي‌كند و يك بازي هجومي و يك بازي معمولي. واقعا نمي‌شود روي اين تيم حساب كرد. خوشبختانه ستاره ندارند كه روي آن حساب كنند و بچه‌ها خيلي دونده هستند. من دلواپس اين قضيه هستم كه چند تا بازيكن پاي خودشان را مي‌گيرند و به نظر مي‌رسد به لحاظ بدني هم نياز به كار اضافه دارند تا پاي‌شان نگيرد. اواخر ليگ شده و به نظر مي‌رسد به لحاظ بدني مشكل دارند.

غيبت حسيني مي‌تواند به ضرر استقلال تمام شود؟

به هرحال دروازه‌بان ذخيره بايد يك جاهايي مثل اين مواقع به درد بخورد.حالا اين بازي اجبار است. من دروازه‌بان دوم تيم را نمي‌شناسم، اما بايد او را از نظر روحي بسازند. يعني نبايد فقط تمرين فيزيكي داشته باشد. غلامپور كارش سخت است، چون هم بايد او را تمرين بدهد و هم روحيه‌اش را بالا ببرد بقيه و‌ جواد نكونام هم بايد روي ‌مسائل روحي اين دروازه‌بان كار كنند. انگليسي‌ها يك‌ مثالي دارند كه به بازيكن مي‌گويند خودت باش و سعي نكن بخواهي خودت را بهتر نشان بدهي. همان كه به عنوان رزرو استقلال از اين دروازه‌بان انتظار داشتند و او را جذب كردند، باشد. ‌يكي كه مي‌خواهد تست بدهد يك كار فراتر از خودش انجام مي‌دهد تا به چشم بيايد، اما اين بازيكنان مورد توجه بودند كه قرارداد امضا كردند.

درباره واگذاري باشگاه استقلال چه صحبتي داريد؟

فكر مي‌كنم پرسپوليس را بانك شهر خريداري كرده اما استقلال را نمي‌دانم! ولي اگر مديريتش به مسائل آگاه باشد كه به نفع استقلال است. منظور من اين است اينها بايد يك هيات مديره براي خودشان انتخاب كنند و روي عملكرد مدير و هيات مديره و حتي مربي نظارت داشته باشند يا در اعضاي هيات مديره نقش داشته باشند تا بعدها كه تيم‌ نتيجه نگرفت، نگويند اينها را ما انتخاب نكرديم! يك هيات مديره و مدير درست و حسابي بگذارند و جز اينها يك كميته فني قوي انتخاب كنند و قرارداد ببندند تا تيم را جمع و جور كنند.

سهم پيشكسوتان هم ‌۵ درصد است؛ به شما ابلاغ شده؟

خير، هنوز به ما كه چيزي ابلاغ نكرده‌اند.

با اين تغيير و تحولات و حضور افراد سياسي فكر مي‌كنيد پيشكسوتان از باشگاه مورد علاقه خود دور خواهند شد؟

دور كه هستند، اما اگر آدم باشند بايد دو تا تفكر داشته باشند، چون تمام باشگاه‌ها روي اين دو محور مي‌چرخد: يكي احترام و رسيدگي به پيشكسوت و ديگر توجه به آكادمي. يعني بچه‌هاي مردم‌ كه ‌الان پول ‌ندارند، بيايند در اين تيم‌ها. بايد سرمايه‌گذاري كنند؛ تبليغات هم براي‌شان مي‌شود و رضايت مردم ‌هم‌ هست. اگر به اين دو مساله اهميت ‌بدهند يعني انتخاب خوبي است.

دیگر خبرها

  • صد و پنجاه و نهمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • چگونه می‌شود خورشید زمین را روشن کند اما فضا تاریک باشد؟
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند