Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:01:11 GMT

دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۲۰۰ فقره سرقت در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۰۹۷۱

دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۲۰۰ فقره سرقت در پایتخت

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ کارآگاه خیراله دولتخواه روز شنبه اظهارداشت: خرداد ماه سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت از داخل صندوق عقب خودروی یکی از شهروندان به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران افزود: با وصول پرونده تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت داخل خودروی پایگاه پنجم به محل سرقت رفته و پس از تحقیقات میدانی متوجه می شوند سارقان یک زن و مرد بودند که با یک دستگاه خودروی سواری پراید در محل سرقت حاضر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دولتخواه ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مالک خودرو پراید به نام "نسرین" ۳۶ ساله شناسایی و با دستور قضائی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: مالک خودرو با حضور در پایگاه پنجم مدعی شد، خودرو را به صورت امانی به دوستم "مریم" داده ام که با بررسی سوابق وی به دست آمد "مریم" یکی از سارقان حرفه ای لوازم خودرو است و همچنین تبحر خاصی در رانندگی دارد.

وی ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی های قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۲۰۰ فقره سرقت با همکاری فردی به نام "حمید" اعتراف کرد.

این مقام پلیسی، با اشاره به اینکه در بررسی سوابق "حمید" به دست آمد که وی سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان مجرمانه روانه زندان شده است، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه وی شناسایی و با دستور قضائی وی نیز در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ دولتخواه ابراز داشت: کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه "حمید" یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی سرقتی کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه به پایگاه پنجم پلیس آگاهی انتقال یافت.

وی افزود: "حمید" در بازجویی های پلیسی اظهار داشت، به علت اعتیاد شدید و مصرف مواد مخدر و تامین مایحتاج زندگی ام با "مریم" تصمیم به سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو گرفتیم و چون "مریم" در رانندگی تبحر خاصی داشت او نقش راننده را در سرقت ها ایفا می کرد و من نیز با شکستن شیشه و بعضاً تخریب وکج کردن درب خودروها اموال با ارزش را سرقت می کردم و در صورتی که شخصی ما را مشاهده می کرد با دست فرمون خوب "مریم" سریعا از محل دور می شدیم.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با اعتراف صریح متهمان به جرایم ارتکابی پرونده به مرجع قضائی ارسال و متهمان با قرار مجرمیت صادره روانه زندان شدند.

برچسب‌ها سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ پایگاه پنجم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او گفت: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان افزود: متهمان هنگام ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

او گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

اسدبگی گفت: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و هنگام تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان