Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر شهیدان مرتضی و محسن جعفری مجد مرحومه بانو" سوسنبر خانم قادری لاهیجان" روز گذشته بر اثر کهولت سن جان به جان آفرین تسلیم کرد و آسمانی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، مادر هر دو فرزندش را در یکسال و در فاصله هفت روز تقدیم راه اسلام کرد و بر غم فراق عزیزانش 34 سال  صبر نمود و سرانجام صبح امروز به ارواح مطهر شهدایش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرتضی متولد شهریور سال 1350 و پنج سال از محسن کوچکتر بود. وی در آذر ماه سال 1365 در سن 15 سالگی بعنوان بسیجی عازم جبهه های حق علیه باطل شد و در عملیات کربلای 5  به همراه برادر حضور یافت، در همین عملیات در 20 دی ماه سال 1365 منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید.

محسن متولد آبان سال 1345 بود. این بسیجی غیور نیز هفت روز بعد از مرتضی  بر اثر اصابت ترکش به سر و دست و شکم در 27 دیماه 1365 در همان عملیات کربلای 5 به مقام شهادت نایل آمد.

پیکر مطهر این مادر ایثارگر امروز شنبه 11مرداد ماه از مقابل در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تشییع و در جوار شهدایش آرام خواهد گرفت.

پدر شهیدان جعفری مجد حجت الاسلام غلامحسین جعفری مجد نیز در سال 1380 به رحمت ایزدی پیوست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جعفری مجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، کودکان دارای اختلال اوتیسم، سندروم دان وکم توان ذهنی در بوستان شهید چمران کرج در محیطی شاد ورزش کردند و شرکت کنندگان یک روز شاد را تجربه کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال