Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@02:33:22 GMT

آمار داوطلبان کرونایی آزمون ارشد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۵۰۵۰

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ابتلای ۸۵ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به ویروس کرونا خبر داد. ناطقان: فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ که درگیر کروناویروس هستند تا ساعت ۲۴ امروز جمعه  ۱۰ مرداد می توانستند فرم خوداظهاری ابتلا به این ویروس را که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت، تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه تصریح کرد: طبق آخرین آمار بدست آمده تعداد ۸۵ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد به ویروس کرونا مبتلا هستند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس توصیه های سازمان سنجش آموزش کشور، لازم است داوطلبان زمان مناسب برای طی کردن حدفاصل منزل تا حوزه امتحانی را برآورد کنند تا به موقع در محل آزمون حضور یابند. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۶:۳۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور داوطلبان خواهد بود. همچنین داوطلبان لازم است برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکنند و از تردد بی مورد در محل آزمون جدا خودداری کنند.

زرین تاکید کرد: هنگام ورود و خروج به حوزه نیز با دیگر داوطلبان فاصله مناسب(حداقل یک متر) را حفظ نمایند و همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی(بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن(از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

به گفته وی، حوزه های آزمون فوق از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... معذور است، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: همچنین به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که مبتلا به بیماری کووید-۱۹ شده‌اند(اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است.

زرین تاکید کرد: همه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد لازم است از روز سه‌شنبه ۱۴ مرداد ماه سال جاری به سامانه خودارزیابی ابتلا به کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام نموده و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی ارائه کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ در نوبت صبح روزهای پنجشنبه ۱۶، جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ مرداد و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: داوطلبان ، کرونایی ، آزمون ارشد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: داوطلبان کرونایی آزمون ارشد سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی ارشد برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های سراسری روز 6 اردیبهشت

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین حاجیلو با اعلام اینکه داوطلبانی به تعداد کمتر از انگشتان دست که در آزمون‌های روز پنجشنبه ابزار ممنوعه به همراه داشتند شناسایی شدند، افزود: یکی از این داوطلبان که در دقایق ابتدایی آزمون اقدام به تهیه یک صفحه عکس از دفترچه کرده بود پس از پنج دقیقه دستگیر شد و پس از آن هم سه نفر در دو شهرستان متفاوت ابزار ممنوعه به همراه داشتند که قبل از هرگونه اقدامی و بلافاصله دستگیر شدند و هر چهار نفر به منظور شناسایی سرشبکه‌های مجرم و کلاهبردار تحویل مراجع انتظامی شده‌اند و قطعاً سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان شاکی پیگرد قضائی متخلفان را دنبال خواهد کرد.

وی افزود: خوشبختانه  آزمون سراسری با تمهیدات اندیشیده شده بدون هرگونه مشکلی در روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با سلامت کامل  برگزار شد.

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری با تشکر از خانواده‌ها و داوطلبانی که با رعایت دستورالعمل‌های اجرایی و حفاظتی و تکیه بر توان علمی خود در آزمون سراسری شرکت کردند، تاکید کرد: داوطلبان آزمون علوم تجربی نیز توجه داشته باشند که فریب ادعا‌های دروغین را نخورند و  آگاه باشند همراه داشتن هرگونه ابزار الکترونیک حتی اگر مورد استفاده نیز قرار نگیرد ممنوع بوده و مجازات سنگینی در پی خواهد داشت.

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور افزود: نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به داوطلبان جای تقدیر دارد و این آگاهی بخشی به رعایت عدالت آموزشی و شایسته گزینی و حفظ حقوق عامه داوطلبان منجر شده و رضایت آنان را به دنبال خواهد داشت.

وی درباره آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی که عصر پنجشنبه برگزار شد نیز گفت: در آزمون گروه آزمایشی هنر ۵۲ هزار و ۸۱۹ داوطلب و در آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی ۸۴ هزار و ۵۶۷ داوطلب شرکت کردند که این آزمون‌ها در سلامت کامل برگزار شد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های سراسری روز 6 اردیبهشت
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • خبر عجیب رییس سازمان سنجش: کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: برخی ابزار‌های جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • پورعباس: حذف کنکور با تکرار آن محقق می‌شود
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند