Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@04:11:54 GMT

کرمان| زلزله ۴.۲ ریشتری لاله‌زار خسارتی جدی نداشت

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۶۵۱۰

کرمان| زلزله ۴.۲ ریشتری لاله‌زار خسارتی جدی نداشت

گروه استان‌ها ــ معاون استاندار کرمان گفت: از زلزله ۴.۲ ریشتری لاله‌زار در استان کرمان خسارت جانی و مالی گزارش نشده و تیم‌هایی در حال ارزیابی هستند. - اخبار استانها -

مصطفی آیت‌اللهی‌موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به وقوع زلزله‌ای به‌بزرگی 4.2 ریشتری در حوالی لاله‌زار از شهرستان بردسیر در استان کرمان اظهار داشت: این زمین‌لرزه در ساعت 20:37 دقیقه امشب و در عمق 9 کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون از زلزله 4.2 ریشتری لاله‌زار در استان کرمان خسارت جانی و مالی گزارش نشده است افزود: تیم‌هایی در حال ارزیابی از منطقه هستند.

زلزله 4.2 ریشتری لاله‌زار استان کرمان را لرزاندزلزله 4.5ریشتری کهنوج خسارت جدی نداشت؛ ترک‌خوردگی دیوارها در مناطق روستاییزلزله 4.8ریشتری در ‌هجدک کرمان/ اعزام گروه‌های ارزیاب به منطقه/ برآورد خسارات احتمالی زلزله

به گزارش تسنیم، ساعت 20:37 دقیقه امشب زلزله‌ای به‌قدرت 4.2 ریشتر برای چندمین بار در یک هفته گذشته استان کرمان را لرزاند که مرکز آن در 3 کیلومتری شهر لاله‌زار بود و باعث نگرانی ساکنان شهرستان بردسیر شد و بسیاری از ساکنان منطقه را راهی خیابان کرد.

این زلزله 4.2 ریشتری در27  کیلومتری شهر رابر و 29 کیلومتری بزنجان در شهرستان بافت به‌وقوع پیوسته است.

انتهای پیام/511/ ز

R7860/P/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان زلزله بیشتر بخوانید... زلزله ۴.۵ریشتری کهنوج خسارت جدی نداشت؛ ترک‌خوردگی دیوارها در مناطق روستایی فرماندار راور: زلزله ۴.۸ ریشتری هجدک خسارتی نداشت تخصیص منابع مالی برای جبران خسارات سیل و زلزله سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در چند استان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... زلزله ۴.۵ریشتری کهنوج خسارت جدی نداشت؛ ترک‌خوردگی دیوارها در مناطق روستایی فرماندار راور: زلزله ۴.۸ ریشتری هجدک خسارتی نداشت تخصیص منابع مالی برای جبران خسارات سیل و زلزله سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در چند استان واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان زلزله پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۲ ۲۳ شهرستان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند ۳ امام جمعه میناب بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت ۴ انتقاد رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از بی‌توجهی به خودکفایی مرغ در ایران /‌ چرا تحریم مرغ انگلیسی برداشته شد؟ ۵ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۶ مجلس عزم جدی برای حل مشکل ‌"هفت تپه" دارد/ برای پرداخت معوقات ‌کارگران با ‌رئیس قوه قضائیه جلسه خواهیم گذاشت‌ ۷ گزارش| سرنوشت نامشخص دختر گمشده در جهان‌نما / استفاده از سگ‌های جسدیاب هم بی‌نتیجه بود ۸ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مصائب مردم در شهرک فرهنگیان بجنورد / ظاهرا شهرداری آدرس منطقه را نمی‌داند مهمترین اخبار استانها سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰: شرایط خصوصی‌سازی در هفت‌تپه رعایت نشد / ‌پرداخت "معوقات" و نحوه "واگذاری" ‌پیگیری ویژه می‌شود + فیلم گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مصائب مردم در شهرک فرهنگیان بجنورد / ظاهرا شهرداری آدرس منطقه را نمی‌داند طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ گزارش| سرنوشت نامشخص دختر گمشده در جهان‌نما / استفاده از سگ‌های جسدیاب هم بی‌نتیجه بود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: از ایفای نقش برجسته عراق در شرایط حساس منطقه استقبال می‌کنیم گزارش ۳ نماینده مجلس از حضور در جمع کارگران هفت تپه/ «گوش کارگران هنوز شنوای حرف حق است» «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم موسوی: رژیم آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک تروریستی تندر باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان زلزله استان کرمان زلزله ریشتری لاله زار استان کرمان برای حمایت جدی نداشت زلزله ۴ زلزله 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: برای امروز بارش‌ها به صورت پراکنده در سطح استان خصوصا مناطق شمال، مرکز و جنوب استان داریم.

 وی گفت: از فردا تا روز سه شنبه وزش باد و افزایش ابر پدیده غالب جوی در سطح استان است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌های لاله زار، بم، جیرفت، زرند، انار، بافت و دشتخاک گزارش بارندگی داشته ایم که دشتخاک با ۱۲ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

سلاجقه گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

سلاجقه گفت: همچنین کرمان بعد از مشهد در ۲۴ ساعت گذشته خنک‌ترین روز را داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن (فیلم)
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • فیلم/ وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند