Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد گفت: در قالب دومین مرحله از اجرای طرح مواسات هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان اشتهار توزیع می شود. - اخبار استانها -

مصطفی ترابی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در کرج، در خصوص اجرای رزمایش مواسات در شهرستان اشتهارد با اشاره به اینکه از ابتدای فرمان مقام معظم رهبری در لبیک به فرامین ایشان گروه‌های مختلف سپاه و جهادگران در این شهرستان فعال شدند، اظهار داشت: در گام نخست این رزمایش که در ماه مبارک رمضان اجرا شد 4هزارو 100 بسته  معیشتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این رزمایش در شهرستان اشتهارد نیز مانند دیگر شهرستان‌های کشور ادامه دارد، افزود: یکی از بخش‌های مرحله دوم در دهه ولایت برگزار می‌شود، افزود: این کمک‌ها با همکاری خیرین، فعالیت شهرک صنعتی کوثر و اشتهارد و همچنین نهادهای حمایتی انجام می‌شود.

گرامیداشت دهه ولایت و امامت با روح مواسات در مساجد همدان؛ از ذبح قربانی تا توزیع بسته غذاییسپاه گام دوم مواسات در خراسان‌رضوی را کلید زد/ حضور پررنگ شهرستان‌ها+ تصاویرعید قربان ما را به آزادی نفس دعوت می‌کند/ ابراهیم‌وار وارد میدان مواسات و همدلی شویم

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد  با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه همیشه در  اتفاقات مختلف برای رفع مشکل و بحران‌ها در کنار مردم بودند، بیان کرد: در بحران شیوع کرونا نیز از ابتدا با تمام ظرفیت‌های خود فعالیت‌های مختلفی را ارائه کردند.

ترابی تصریح کرد: در دهه امامت بالغ بر هزارو 700 بسته معیشتی با ارزش ریالی 600 میلیون تومان بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این بسته معیشتی شامل اقلام مواد غذایی و بهداشتی می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R7810/P/S6,50/CT1 بیشتر بخوانید... نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بر ضرورت مشارکت همگانی در رزمایش مواسات ۲ تاکید کرد آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات در استان فارس؛ تاکید بر محله‌ و مسجدمحوری فرهنگیان استان گیلان در "رزمایش مواسات" مشارکت می‌کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بر ضرورت مشارکت همگانی در رزمایش مواسات ۲ تاکید کرد آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات در استان فارس؛ تاکید بر محله‌ و مسجدمحوری فرهنگیان استان گیلان در "رزمایش مواسات" مشارکت می‌کنند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پهلوگیری ‌۲۸۷ ‌‌شناور بالای یک هزار تن در بنادر غرب هرمزگان / تخلیه و بارگیری ۲ هزار و ۶۹۲ "TEU‌" کانتینر‌ ۲ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت ۳ گزارش| حکایت تسنیم از مردی که ناجی حیات وحش شد; ۳۰ سال تلاش برای حفاظت از محیط زیست ۴ گزارش|قطع راه ارتباطی ۶۰۰۰ نفر در "کاجو" ادامه دارد / افزایش روستاهای مسدود به ۳۵ روستا ‌تا امروز ۵ اختصاصی| توضیحات سخنگوی وزارت بهداشت درباره برگزاری مراسم‌های ماه محرم ۶ زلزله ۴.۱ ریشتری سنگان را لرزاند ۷ ‌طوفان شدید دلگان را درنوردید / خسارت به تیرهای برق، مغازه‌های شهر و لوله‌های آب + تصاویر ۸ گزارش|«مشکلات اقتصادی» اصلی‌ترین مانع ازدواج جوانان/ تهیه جهیزیه ناممکن شده است مهمترین اخبار استانها گزارش| لبیک مداحان و شعرای اصفهانی به فرمایشات ‌مقام معظم رهبری / در ماه محرم تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم سفیر اتریش در ایران: ‌دنبال راه‌حلی هوشمند‌ برای برقراری تعامل بین دانشمندان ایرانی و اتریشی در شرایط کرونایی‌ هستیم اختصاصی| توضیحات سخنگوی وزارت بهداشت درباره برگزاری مراسم‌های ماه محرم انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در اهواز / کشف ۴۰ قبضه سلاح شکاری غیر‌مجاز از متهمان مهمترین اخبار تسنیم گزارش تسنیم از دقیق شدن راکت‌های ۱۲۲ میلیمتری/ تاثیر ابتکار سپاه در افزایش قدرت موشکی مقاومت روحانی: حرکت در مسیر رونق و جهش اقتصادی کشور می‌بایست مبتنی بر واقعیت‌ها باشد سناتور پاکستانی: داعش دست پرورده آمریکا و اسرائیل بود/ FATF اهرم فشار غرب علیه ماست نمکی: در کوتاه‌‌تر از ۲ ماه از واردکننده تجهیزات پزشکی به تولیدکننده و صادرکننده تبدیل شدیم جزئیات اقدامات بانک مرکزی برای مهار تورم/ آثار کرونا بر اقتصاد ایران مشخص شد/ بانک مرکزی: نرخ ارز تعدیل می شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان اشتهارد رزمایش مواسات استان گیلان بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران