Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صباحی درخصوص طریقه اطعام و احسان روز عید با توجه به شرایط موجود و بیماری کرونا، گفت: پنج هزار غذا در قالب کمک های مومنانه توسط خیرین تهیه و به صورت بسته بندی از طریق ائمه جماعات ،مساجد و پایگاه‌های بسیج بین نیازمندان توزیع می شود.

حجت الاسلام «عباس صباحی »در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: در جلسه ستاد غدیر که میزبان آن امام جمعه انزلی بود پس از تبادل نظر مقرر شد کارگاه آموزشی غدیر شناسی در طول سال به همت ستاد غدیر استان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرانزلی همچنین از برنامه یکشنبه های علوی با اجرای ویژه برنامه های غدیر در طول سال به همت این ستاد در انزلی خبر داد.

 

وی با بیان اینکه آیین تبیین مباهله توسط ائمه جمعه و جماعات انجام می شود، خاطرنشان کرد: ۱۴ نانوایی با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در ایام غدیرنان رایگان تهیه و بین افراد نیازمند توزیع می کنند.

 

حجت الاسلام صباحی تصریح کرد: شهرداری این شهرستان نیز با آذین بندی شهر به استقبال عید غدیر رفته و تهیه ۱۴ جایزه مسابقه فرهنگی که در فضای مجازی توسط هیئت رزمندگان اسلام و ستاد غدیر شهرستان اجرا می شود را برعهده گرفته است.

 

وی با بیان اینکه عید غدیر در مساجد و بقاع متبرکه با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز اجرا می شود، افزود: در روز عید کاروان شادی سواره توسط شورای هیئت مذهبی، کانون مداحان و هیئت رزمندگان اسلام در سطح شهر حرکت می‌کنند.

 

 

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: مساجد و بقاع متبرکه اطعام نیازمندان عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "کیومرث پاکدل" فرمانده انتظامی خوی درجزئیات این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان خوی  موفق شدند از ۲دستگاه خودروی  تریلی مسیر بازرگان _ تهران مقدار بیش از۴۲ هزار و ۶۴۴ کیلو گرم انواع مختلف غذای سگ و گربه را بصورت قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد:  ارزش کالای کشف شده بیش از  ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده ودراین راستا ۲ نفر دستگیر  و ۲دستگاه خودرو توقیف شد.   سرهنگ پاکدل در پایان تاکید کرد:  شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد