Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان هفتمین دورۀ مسابقۀ سراسری "فائزون غدیر" در دو بخش فرهنگی و هنری اعلام شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، هفتمین دورۀ مسابقۀ سراسری "فائزون غدیر" در دو بخش فرهنگی و هنری ویژۀ عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود.

موضوعات بخش فرهنگی: شعر، نمایشنامه، مقاله‌نویسی، داستان‌نویسی و فعالیت در فضای مجازی و موضوعات بخش هنری نیز عبارت‌اند از: پوستر، نقاشی، کلیپ و فیلم کوتاه، موشن گرافیک و انیمیشن، خوشنویسی و تایپوگرافی و عکاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاسی نیز شامل موضوعاتی مانند: خانه‌تکانی عید غدیر، عیدی دادن، سفرۀ میهمانی، دید و بازدید، تهیۀ لباس نو، چراغانی، زینت خانه و محله و اطعام غدیر.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه، از استفاده از تصاویر بانوان و دختران بالای 6 سال و انواع موسیقی در آثار خود خودداری کنند. شما می‌توانید آثار خود را تا 24 ذی‌الحجه (روز مباهله) آثار خود را به نشانی درج شده در پوستر زیر ارسال کنید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به کانال‌های زیر مراجعه کنید و یا با شماره تماس 09134331822 تماس بگیرید.
t.me/qadirekhum
Sapp.ir/qadirekhum
eitaa.com/qadirekhum
instagram.com/qadirekhum

بر پایۀ این گزارش، قرار است به 5 نفر از برگزیدگان کمک هزینۀ سفر به نجف اشراف و عتبات عالیات، به 8 نفر کمک هزینۀ سفر به مشهدالرضا اهدا شود. 

نخستین جشنواره دوسالانۀ کتاب غدیر برگزار می‌شود/ توزیع 5 میلیون اطعام ویژۀ عید غدیرپیام‌های غدیر| بازتاب جریان غدیر در ماجرای سجده بر آدم (ع)

انتهای پیام/

R1410/P1397/S4,37/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ پناهیان: تعظیم شعائر الهی منجر به فاجعۀ انسانی نشود/ پروتکل‌های محرم زودتر اعلام شود ۲ سریال "صفر بیست و یک" به پخش نرسید!/ "زمین گرم" سریال جدید شبکه سه؟ ۳ یادداشت| تکلیفی که رهبری روشن کردند ۴ نماهنگ| "ستاره‌ها مرز ندارند" ۵ انتظامی از طالب‌زاده تمجید کرد ۶ روحانی درگذشت «خسرو سینایی» را تسلیت گفت ۷ یادداشت | نبض بی‌رمق "شاهرگ" در قهرمان‌سازی/ آیا مردم، انقلابی بی‌حال را باور می‌کنند؟ ۸ آزادی سهام بانک دی ۶۰۰ هزار ایثارگر از هفته آینده/از اختلاس در بنیاد شهید بی خبرم مهمترین اخبار فرهنگی «بی ماسک پشیمانم و با ماسک پریشان»/ از حافظ تا بابا طاهر؛ شوخی شاعران با کرونا واکنش مدیر شبکه ورزش به تقطیع یک ویدئوی حاشیه‌ای/ طرح‌هایی برای تولید برنامه داریم اما منتظر اوضاع ورزشی جهانیم اثبات علمی و قرآنی معجزه بزرگ پیغمبر اسلام(ص)/ چگونه ماه در دوران صدر اسلام شکافته شد؟ از بازجویی اسرای عراقی تا یک قدمی دستگیری صدام؛ انتشار خاطراتی از جنگ در «الفرار» مهمترین اخبار تسنیم نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم / با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ساله رهبری که کشور را نجات داد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بخشدار پاتاوه در آیین افتتاح خانه هلال روستای تمنک از حمایت و همکاری مردم، شورا و دهیار روستا برای کمک به راه اندازی خانه هلال قدردانی کرد و گفت: خانه هلال شعبه‌ای کوچک از هلال احمر در ادارات، نهادها، شرکت‌ها و مناطق شهری و روستایی به شمار می‌رود که نقش مهمی در مدیریت بحران دارند.
شهرام صفادوست افزود: راه‌اندازی خانه‌های هلال گام مهمی در راستای ترویج اهداف انسان دوستانه هلال‌احمر به منظور آگاه‌سازی جامعه از مخاطرات و روش‌های مقابله با آن است.
امام جمعه پاتاوه هم در این آئین گفت: خانه های هلال محله محور و اجتماع محور و با هدف آموزش به روستائیان راه اندازی شده است.
حجت السلام سیادت افزود: یکی از نقش های مهم خانه های هلال در مناطق روستایی هنگام وقوع حوادث دیده بانی، اطلاع رسانی و ارزیابی دقیق خسارت های ناشی از حادثه و گزارش آن به هلال احمر است که باید این مهم در این بخش پیگیری و آموزش داده شود.
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دنا هم گفت:۷ خانه هلال در شهرستان دنا فعال وجود دارد که در حال خدمت رسانی به مردم است.
چراغ سحر با بیان اینکه ترویج فرهنگ داوطلبی از دیگر برنامه‌های خانه‌های هلال است افزود: خانه های هلال در زمان بحران نقش مهمی برای امدادرسانی در روستاها ایفا می کنند.
وی ادامه داد: در فاصله رسیدن گروههای امدادی به صحنه حادثه، تنها افرادی که می توانند با تجهیزات و ابزارهای خود، پاسخ اضطراری به حادثه را به عنوان دیده بانی داشته باشند، اهالی خود روستا هستند و خانه های هلال آموزش استفاده از ابزارها هنگام حوادث و بحران ها را به اهالی روستاها ارائه می دهد.

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری