Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@00:14:51 GMT

جدول کنسرت‌های آنلاین موسیقی دستگاهی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۰۳۳

جدول کنسرت‌های آنلاین موسیقی دستگاهی منتشر شد

جدول اجراهای اولین دوره کنسرت آنلاین موسیقی دستگاهی اعلام شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین دوره کنسرت آنلاین موسیقی ردیف_ دستگاهی با اجراهای گروه‌نوازی با کلام به شرح زیر اعلام شد:

اجرای گروه نوازی/با کلام

پنجشنبه 16 مرداد
فیه ما فیه
سعید نایب محمدی،مجتبی عسگری، حمید قنبری

جمعه 17 مرداد
آوای ابریشم
عماد حنیفه، امیر اثنی عشری، حمیدرضا برزو، پویان گرامی، مهدی فروغی

شنبه 18 مرداد
تیام
هادی منتظری، حسین علیشاپور،کاوه شفیعی ،محمدرضا شرایلی

یکشنبه 19مرداد
نقش
امیر شریفی ،مهدی امامی، محمد عشقی، المیرا مردانه، مرجان مهربان، سهیل الله‌دادیان

دوشنبه 20 مرداد
نواساز
علی اصغر عربشاهی، پوریا اخواص، پویان عطایی، بهزاد میرزایی، سهیل کاکاوند

مجموعه کنسرت‌های آنلاین با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد رودکی در تالار رودکی، به مدت 5 شب از 16 تا 20 مردادماه، ساعت 21 از تلویزیون اینترنتی تیوا پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه به صورت رایگان و تنها با ثبت نام در اپلیکیشن تیوا قابل دسترس است.

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مرکز معماری اسلامی بیشتر بخوانید... صدابردار ذات صدا را نمی‌تواند تغییر دهد/ بسیاری از خوانندگان مدیونِ صدابرداران‌اند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... صدابردار ذات صدا را نمی‌تواند تغییر دهد/ بسیاری از خوانندگان مدیونِ صدابرداران‌اند واژه های کاربردی مرتبط مرکز معماری اسلامی پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ پناهیان: تعظیم شعائر الهی منجر به فاجعۀ انسانی نشود/ پروتکل‌های محرم زودتر اعلام شود ۲ اولین تصاویر از پشت صحنه سریال "سلمان فارسی" ۳ نماهنگ| "ستاره‌ها مرز ندارند" ۴ آصفی: چراغِ روضه هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود/ هیئتی‌ها از قانون تبعیت می‌کنند ۵ آزادی سهام بانک دی ۶۰۰ هزار ایثارگر از هفته آینده/از اختلاس در بنیاد شهید بی خبرم ۶ روحانی درگذشت «خسرو سینایی» را تسلیت گفت ۷ یادداشت | نبض بی‌رمق "شاهرگ" در قهرمان‌سازی/ آیا مردم، انقلابی بی‌حال را باور می‌کنند؟ ۸ اثبات علمی و قرآنی معجزه بزرگ پیغمبر اسلام(ص)/ چگونه ماه در دوران صدر اسلام شکافته شد؟ مهمترین اخبار فرهنگی «بی ماسک پشیمانم و با ماسک پریشان»/ از حافظ تا بابا طاهر؛ شوخی شاعران با کرونا پورناظری: جهت گیری سیاسی انجمن امام علی مورد تاییدم نیست واکنش مدیر شبکه ورزش به تقطیع یک ویدئوی حاشیه‌ای/ طرح‌هایی برای تولید برنامه داریم اما منتظر اوضاع ورزشی جهانیم اثبات علمی و قرآنی معجزه بزرگ پیغمبر اسلام(ص)/ چگونه ماه در دوران صدر اسلام شکافته شد؟ مهمترین اخبار تسنیم لبنان| بازکردن پرونده کهنه ترور «حریری»؛ نمایش مضحک آمریکا برای فشار علیه حزب‌الله نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل‌اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد اردن| تظاهرات گسترده در همه مناطق/ اردنی‌ها برای نخستین بار خواستار استعفای دولت شدند نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز معماری اسلامی مرکز معماری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان یزدانیان و حسام اینانلو ۲ هنرمند برگزیده و شناخته‌شده موسیقی روز بیستم اردیبهشت بعد از مدت‌ها دوری از اجراهای مشترک، کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کنند.

دراین کنسرت که با مدیریت هنری مسعود برزی و سعید برزی برگزار می‌شود، پیمان یزدانیان نوازنده پیانو و حسام اینانلو نوازنده کمانچه به اجرای قطعاتی می‌پردازند.

پیمان یزدانیان و حسام اینانلو چندین سال است که به صورت مستمر تجربیات موسیقایی خود را در قالب همنشینی‌های بداهه با یکدیگر تقسیم می‌کنند. حاصل استمرار این همکاری، رسیدن به بیانی مشترک از ۲ دنیای موسیقایی متفاوت بوده و تاکنون با چند اجرای رسمی در تالار وحدت و مجموعه‌های دیگر همراه شده است.

پیمان یزدانیان بیش از ۲۰ سال است که به آهنگسازی در حوزه موسیقی کلاسیک و همچنین نوازندگی پیانو مشغول و آثارش توسط نوازندگان و ارکسترهای مختلف در فرانسه، چین، ایتالیا و ایران روی صحنه رفته و در کنار آن رسیتال‌های متعدد پیانو نیز اجرا کرده است. او تا کنون شش آلبوم با عنوان‌های «برداشت»، «برداشت دوم»، «گذر»، «همراه با باد»، «سوئیت‌ها» و «از انعکاس شهرهای دور» را منتشر کرده است.

حسام اینانلو نیز که سابقه همکاری با گروه «شیدا» (به سرپرستی شادروان محمدرضا لطفی) و گروه «ماهریز» و «نهفت» را دارد تا کنون چهار اثر به نام «رهگذار»، «صبح امید»، «در آئینه اوهام» و «چارراه» منتشر کرده است.

کد خبر 6089598 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی