Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@23:07:11 GMT

با این نوشیدنی به جنگ یبوست بروید!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۲۱۴۶

با این نوشیدنی به جنگ یبوست بروید!

در این بخش بهترین نوشیدنی برای یبوست که فقط از دو ماده ساخته شده آموزش می دهیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در این بخش  بهترین نوشیدنی برای یبوست که فقط از دو ماده ساخته شده  آموزش می دهیم- این درمان سنتی و خانگی است، اسهال یا نفخ و یبوست از مشکلات شایع سیستم گوارشی است.میلیونها نفر از مردم  بخصوص  سه چهارم زنان از یبوست،  رنج می برند، یبوست کاهش مدفوع، سختی و مشکلات  تخلیه روده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا به دلیل سبک  زندگی روزمره (سفر، عدم تحرک ،  مواد غذایی)، مصرف برخی داروها (به عنوان مثال، آرام بخش) و یا بیماری مانند دیابت، سرطان، سندرم روده تحریک پذیر، اسکلروز متعدد، و  در دوران بارداری شایع است.

عارضه های یبوست بیماری بسیار ناخوشایند مانند شقاق مقعد (صدمه به مخاط  مقعد)، زخم  مقعد  و، در اغلب موارد، بواسیر است.یبوست می تواند فقط گاه به گاه بوجود آید ، هنگامی که عبور از محتویات روده آهسته شود  مخاط روده نیاز به یک مدت زمان طولانی تر به جذب آب  دارد و به همین علت مدفوع سخت می شود.مدفوع باید  نه بیش از حد سخت و نه خیلی نرم باشد. برای تمام کسانی که مشکلات گوارشی مزمن دارند و از یبوست طولانی مدت رنج می برند، این نوشیدنی طبیعی پیشنهاد می شود

مواد لازم برای درمان سنتی  یبوست

1 دسته برگ اسفناج تازه و جوان

2-3  دسی لیترشیر

از ساقه اسفناج  استفاده نکنید .برگهای اسفناج را در مخلوط کن ریخته وشیر را اضافه کنید تا صاف و یکدست شود. یک فنجان از این نوشیدنی در صبح و در شب بنوشید.این باعث می شود سیستم گوارشی خوب کار کند.شما می توانید آن را امتحان کنید، بسیار ساده و مفید است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یبوست نوشیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشخیص سه سرطان خطرناک فقط با یک نمونه خون + فیلم

محققان، ابزاری آزمایشگاهی کشف کردند که به وسیله این ابزار می‌توانند بیماران مبتلا به سرطان لوزالمعده، معده و روده بزرگ را شناسایی کنند.

این ابزار جدید با روش یادگیری ماشینی و مبتنی بر هوش مصنوعی، محصولات جانبی سوخت و ساز در نمونه خون را تجزیه و تحلیل می‌کنند و می‌توانند در نهایت سه سرطان لوزالمعده، معده و روده بزرگ را تشخیص دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • انجام این فعالیت طول عمر را بیشتر می‌کند
  • تشخیص سه سرطان خطرناک فقط با یک نمونه خون + فیلم
  • نشانه‌ها و علائم بیماری کبد
  • برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • پله نوردی باعث افزایش طول عمر می شود
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • این ۵ ماده غذایی را که هرگز نباید دوباره گرم کرد
  • خسته هستید؟ این غذاها را بخورید