Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@14:23:03 GMT

کشف ۱۴ هزار ماسک غیر بهداشتی در پاکدشت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۴۶۶۳

کشف ۱۴ هزار ماسک غیر بهداشتی در پاکدشت

فرمانده انتظامی پاکدشت از کشف ۱۴ هزار ماسک غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت،  سرهنگ قباد خنجری با اعلام این خبر، اظهارداشت: در پی کسب خبری توسط ماموران پلیس امنیت مبنی بر بارگیری و توزیع ماسک غیر بهداشتی با یک دستگاه خودروی پراید در سطح شهر پاکدشت، موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشدید مبارزه محسوس و نامحسوس پلیس با این افراد، ادامه داد: در این رابطه، ماموران خودروی مورد نظر را در یکی از روستاهای اطراف شهرستان پاکدشت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی پاکدشت بیان داشت: در بازرسی از خودروی متهم 14 هزار عدد انواع ماسک غیر بهداشتی کشف و دو متهم نیز در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشف امنیت ماسک فرمانده انتظامی ماسک غیر بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد

سرهنگ موسی بزرگی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: توقیف این تعداد خودرو در فروردین ۱۴۰۳ نشان از افزایش ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

وی با اشاره به اهمیت اعمال قانون و نظارت پلیس راه در ماه فروردین به علت تعطیلات نوروزی و سفرها به منظور ارتقای امنیت ترافیکی، خاطرنشان کرد: پلیس راه سمنان طی فروردین ۱۴۰۳ ا حدود ۶۰ هزار خودرو برخورد قانونی انجام داد که در این بین حدود سه هزار خودرو دارای تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ، و استفاده راننده از تلفن همراه، بودند.

وی با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی با تخلفات رانندگی از سوی پلیس راه نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۳۰ درصد افزایش داشت، تاکید کرد: اعمال قانون و توقیف خودروهای دارای تخلفات حادثه‌ساز راهی موثر برای کاهش سوانح جاده‌ای محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا