Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:51:51 GMT

یک تن و ۴۹۰ کیلو فرآورده دامی فاسد در اردبیل کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۷۷۳۸

یک تن و ۴۹۰ کیلو فرآورده دامی فاسد در اردبیل کشف شد

به گزارش ایرنا ، سردار هوشنگ حسینی روز سه‌شنبه اظهارداشت: در تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با افراد فعال در حوزه توزیع اقلام گوشتی فاسد و غیربهداشتی، ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ حافظ اردبیل موفق شدند یک انبار احتکار فرآورده‌های گوشتی غیرمجاز را  شناسایی کنند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و همراهی کارشناسان اداره دامپزشکی ماموران کلانتری به آدرس انباری اعزام و در بازرسی‌های به عمل آمده یک تن و ۲۹۰ کیلو دل و روده گوسفندی و ۲۰۰ کیلوگرم جگر گاوی که به صورت فاسد و غیربهداشتی نگهداری شده بود، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به ارزش ۷۴۵ میلیون ریالی کشفیات به دست آمده در این عملیات بنا به اظهارنظر کارشناسان گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل سازمان دامپزشکی اردبیل شد.

برچسب‌ها سازمان دامپزشکی کشور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان دامپزشکی کشور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اردبیل سازمان دامپزشکی کشور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند

سردارناصر فرشید گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری محور"زاهدان-نرماشیر"یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جاساز‌هایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرز‌های شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین ماده روانگردان و فوق العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد