Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:20:15 GMT

اعلام ویژه برنامه‌های غدیر شبکه‌های سیما

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۲۹۲۰

اعلام ویژه برنامه‌های غدیر شبکه‌های سیما

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف به نقل از دبیرخانه شورای معارف سیما؛ به مناسبت دهه ولایت شبکه‌های سیما برنامه‌های مختلفی را در راستای همدلی کمک مومنانه با شعار لبیک یا رسول الله-لبیک یا علی برای مخاطبان خود تدارک دیده اند.

براین اساس تمامی شبکه های سیما در روز عید غدیر ساعت ۱۹:۳۰ زیارت امین الله را برای توسل به آن حضرت و در شب عیدغدیر شبکه قرآن و معارف سیما راس ساعت ۲۱ استغاثه و توسل به امیرالمومنین (ع) را پخش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این ایام شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه دهه ولایت از حرم مطهر رضوی را هر شب ساعت ۲۳ و ارتباط با حرم عبدالعظیم حسنی(ع) را هر روز از ساعت ۱۲ بصورت زنده پخش می‌کند.

ارتباط زنده با حرم حضرت معصومه (س) هر شب ساعت ۱۹ تا اذان مغرب و پخش سخنرانی آیت الله جوادی آملی و آیت الله مجتبی تهرانی به همراه مولودی خوانی از دیگر برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام است.

همچنین در شب عید غدیر ارتباط زنده از مسجد مقدس جمکران ساعت ۲۱ و در روز عید غدیر برنامه شمیم ولایت تقدیم مخاطبان ارجمند می شود.

شبکه یک سیما، برنامه حدیث غدیر با حضور حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در میدان امام حسین (ع) و همچنین برنامه آفتاب شرقی، به همراه پخش مولودی خوانی از بقاع و اماکن مقدسه را به روی آنتن می برد.

شبکه دو سیما، ویژه برنامه عید همدلی را هر شب ساعت ۲۲ به صورت زنده به همراه پخش تواشیح و مداحی در آیتم های متعدد در دستور کار دارد.

شبکه سه سیما، ویژه برنامه دهه ولایت (عید قربان تا غدیر) با عنوان چراغانی، ساعت ۲۳:۳۰ و برنامه سمت خدا را هر روز با حضور کارشناس مطرح معارفی همراه با ارتباط زنده از اماکن مقدسه در کنداکتور این شبکه قرار دارد. لحظه ها را دریاب، نوای افلاک و موکب ثارالله از دیگر برنامه های شبکه سه در این ایام است.

شبکه چهار، برنامه‌های فصل لبخند، مهر خوبان و حدیث غدیر و شبکه جام جم برنامه‌های جمع ایرانی ساعت ۲۲:۳۰ و خانه مهر ساعت ۲۰:۳۰ را به روی آنتن می برند.

همچنین شبکه پنج سیما،برنامه های تا نیایش، عطر عاشقی و ارتباط زنده از حرم عبدالعظیم (ع) را پخش می کند.

برچسب‌ها عید سعید غدیرخم شبکه یک سیما تلویزیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم شبکه یک سیما تلویزیون عید سعید غدیرخم شبکه یک سیما تلویزیون شبکه قرآن و معارف ویژه برنامه ارتباط زنده معارف سیما عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ امروز آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های استقلال و ذوب آهن امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز استقلال و ذوب آهن

لیگ برتر ایران (استقلال - ذوب آهن) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

کد خبر 751004

دیگر خبرها

  • پخش «رخنه» سریال جدید تلویزیون از امشب
  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما