Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان فلاح مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانداری امروز صبح در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در استانداری سمنان گفت در دوران کرونا شاهد آن بودیم که اعتماد مردم به رسانه های داخلی برای دریافت اطلاعات قابل توجه بود و اصحاب رسانه باوجود تمام مشکلات ، در کنار مردم برای نشر اطلاعات درست هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قبل از شیوع کرونا ویروس، مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه خبرنگاران محترم‌ کم نبود اما این ویروس منحوس مشکلات این قشر از جامعه را دوچندان کرد.

خبرنگاران با برجسته کردن زیرساخت های موجود استان، در جلب نظر فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در استان نقش غیرقابل انکاری دارند.

در محورهای هشت گانه توسعه استان در کنار توجه به مسئله آب ، معدن، کشاورزی و گردشگری به مقوله فرهنگ هم نگاه ویژه ای شود.

 در بخش صنعت و معدن تسهیلات دارای یارانه چهاردرصد است درحالی که این رقم در بخص فرهنگ و هنر ۲ درصد است که باید نسبت به رفع این چالش اقدام شود.

 تسهیلاتی برای خبرنگارانی که شیوع کرونا مشکلاتی را برای آنان ایجاد کرد، مصوب شد اما نرخ سود این تسهیلات قابل توجه است.

 با کمک شهرداری و فرمانداری سمنان قرار است مرکز استان برای پایتخت کتاب ایران معرفی شود و اجرای این طرح در توسعه فرهنگی منطقه بسیار تاثیر گذار است.

 پایتخت کتاب شدن شهر سمنان در میان مدت در افزایش سرانه مطالعه و ترویخ کتابخوانی در جامعه بسیار تاثیرگذار است و خبرنگاران در اطلاع رسانی در این حوزه نقش غیرقابل انکاری دارند.

 فقدان دکه مطبوعات در شهر سمنان یک چالش اساسی است که نسبت به این موضوع پیگیری های لازم انجام شود.

46

کد خبر 1418388

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است که الحمدالله در دور دوم سفر ریاست جمهور به استان اعتبار مطلوبی در نظر گرفته شد و برنامه های ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیدار با آیت الله میرباقری، منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: فضای بسیار مطلوبی در سطح استان وجود دارد و همدلی، وحدت، انسجام و صمیمیت موجود در سطح استان بسیار ارزشمند است. 

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان افزود: الحمدالله سفر دور دوم ریاست جمهور به استان به بهترین شکل ممکن برگزار شد و رضایتمندی شخص رئیس جمهور و هیات دولت را به همراه داشت. 

وی افزود: آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور در سفر به استان تاکید کردند که وحدت و امینت استان مثال زدنی است و الحمدالله مصوبات دور اول به گونه‌ای پیگیری شد که ما شرمنده مردم نشدیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: آیت الله شاهچراغی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، عبد صالح خدا بوده و برای استان منشأ خیر و برکت هستند. 

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته در حوزه عفاف و حجاب جزو استان هایی هستیم که کمترین دغدغه را داریم. 

وی اضافه کرد: کسب رتبه برتر در رشد اقتصادی، اقدامات مطلوب در حوزه عمرانی، کاهش تورم، احیا واحد های راکد و سایر موارد از جمله دستاوردهای استان است. 

هاشمی تصریح کرد: در حوزه تخصیص اعتبار در راستای خدمت رسانی مطلوب، با توجه به وسعت استان و پراکندگی جمعیت و تردد بالای مسافران و زائران، نیازمند توجه ویژه حتی به صورت ملی هستیم. 

وی به کمبود منابع آبی در استان پرداخت و گفت: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است که الحمدالله در دور دوم سفر ریاست جمهور به استان اعتبار مطلوبی در نظر گرفته شد و برنامه های ویژه در دستور کار قرار گرفت. 

استاندار سمنان ضمن اشاره به اقدامات در حال انجام در حوزه کاهش تصادفات جاده‌ای، عنوان کرد: استان سمنان در بحث فرزند آوری و همچنین جمعیت یکی از استان های پیر کشور است که در وضعیت بحرانی جمعیت قرار گرفته و در راستای توجه به این مهم اقدامات در قالب ستاد جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با جدیت در حال انجام است. 

استاندار سمنان در پایان گفت: نگاه ما به صورت متوازن به تمام استان است و توسعه متوازن را حتی در بحث بکارگیری نیروهای انسانی نیز مَد نظر قرار دادیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج