Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان تیرماه ۱۰۳۱۷۷ مورد بازرسی از بخش‌های مختلف کالایی و خدماتی از سوی بازرسان این سازمان صورت گرفته که منجر به تشکیل ۶۵۶۷ پرونده تخلف شده است، گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال پرونده در این مدت برای متخلفان اقتصادی در مازندران تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او بیشترین تخلف کشف شده را شامل عدم درج قیمت، گرانفروشی عدم صدور اعلام و افزود: در طی همین مدت ۲۲۶۳ مورد گزارش مردمی به ستاد خبری این سازمان ارسال شده است.

قوانلو گفت: تمامی گزارش‌های دریافتی رسیدگی شده که از این تعداد ۹۱۴ گزارش منجر به شناسایی تخلف و تشکیل پرونده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی از قبیل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب و  احتکار مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www۰۱۲۴۰ir اعلام کنند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن مازندران متخلفان اقتصادی تخلف گرانفروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد

محسن صیادی گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

وی بیان کرد: تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری