Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@04:39:00 GMT

بخشداری‌ها در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم‌اند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۱۴۰۹

بخشداری‌ها در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم‌اند

ایسنا/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: بخشداری‌ها به دلیل انجام اقدام‌های زیرساختی متنوع و ارتباط با بطن جامعه، در خدمت مقدم وزارت کشور برای خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند.

فاطمه منصوری در بازدید از بخشداری مرکزی آرادان اظهار کرد: اهمیت کار و تلاش مستمر کارکنان بخشداری ها قابل ستایش است و به سهم‌ خود از تلاش های این عزیزان قدردانی می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح های خلاقانه و نوآوری در انجام‌ امور در اولویت کاری کارکنان بخشداری ها بوده و این عزیزان تا می توانند به دنبال یادگیری و افزایش مهارت در پیشبرد مسئولیت‌ها باشند.

منصوری تصریح کرد: سیاست دولت ارایه باکیفیت خدمات در کنار چابک‌سازی اداره های دولتی است و باید کارکنان بخشداری ها باانگیزه مضاعف در خدمات رسانی به اقشار مردم‌ بکوشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات کارکنان بخشداری مرکزی آرادان با برنامه ریزی اصولی در دستور کار است و با همکاری فرماندار محترم امیدواریم برای برچیده شدن دغدغه های مطرح شده اقدام های لازم انجام شود.

رفع مشکلات بخشداری کهن آباد به صورت موردی پیگیری می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان همچنین  در بازدید از بخشداری کهن آباد گفت: رفع مشکلات زیرساختی و نیروی انسانی بخشداری کهن آباد به صورت موردی در چارچوب قانون و اختیار بررسی و پیگیری می‌شود.

منصوری افزود: باتمام سختی هایی که در انجام امور در بخشداری کهن آباد وجود دارد اما این کمبودها را می توان به فرصت تبدیل کرد.

وی خاطر نشان کرد: معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با تمام توان برای گره گشایی از مشکلات کارکنان بخشداری کهن آباد در خدمت است و با تلاش مضاعف برای رفع دغدغه های مطرح شده اقدام‌ خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان تصریح کرد: برای تامین نیروی انسانی و اعتبارات بخشداری کهن آباد ، اقدام‌هایی از سوی استانداری در حال انجام‌ است که در زمان مناسب گزارش این برنامه های اجرایی ارائه می شود.

لزوم اجرای طرح‌های آموزشی در فرمانداری‌های استان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در حاشیه بازدید از فرمانداری آرادان گفت: طرح‌های آموزشی برای ارائه خدمات مطلوب و نوآوری در انجام امور به صورت ویژه در فرمانداری‌های استان سمنان پیگیری شود.

منصوری اظهار کرد: کارشناسان فرمانداری ها با ارایه ایده‌های ناب در تصمیم گیری ها برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم منطقه مشارکت داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: ارائه ایده های نو و نوآوری در انجام امور می تواند در افزایش انگیزه کارکنان فرمانداری ها بسیار تاثیر گذار باشد و فرمانداران محترم از دیدگاه های کارشناسان در رشد و بالندگی روزافزون استان نهایت بهره را ببرند.

منصوری تصریح کرد: کارکنان مجموعه‌های دولتی به طور ویژه در طرح های آموزشی شرکت کنند و تا پایان دوره خدمت هم باید به دنبال کسب تجربیات و مهارت برای پیشبرد امور باشیم.

وی اضافه کرد: روابط کاری کارکنان فرمانداری آرادان بسیار دوستانه بوده و تشویق ها و حمایت از کارمندان براساس عملکرد است.

منصوری گفت: باید تلاش کنیم‌ تا به بهترین شکل ممکن اهداف سازمانی را انجام‌ دهیم و موضوعات مطرح شده در ارتباط با کمبودها، به طور ویژه از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان پیگیری می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاون استاندار سمنان کارکنان بخشداری فرمانداری ها بخشداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عباس پوریانی در دیدار با اعضای مجمع شمالی‌های مقیم تهران، افزود: استان ولایتمدار مازندران بیش از ۱۰ هزار شهید گرانقدر تقدیم انقلاب نمود که می‌طلبد با بهره مندی حداکثری از تمام ظرفیت ها، به بهترین شکل ممکن و استفاده از تمام مواهب خدادادی و نیروی انسانی متخصص و متعهد در راستای خدمت به مردم ولایتمدار استان تلاش شود.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه با قدردانی از حضور اعضای مجمع شمالی‌های مقیم تهران، اظهار کرد: این مجموعه فرهنگی و مذهبی با دارا بودن چهار هزار عضو که به نوعی سفیران مردم مازندران در بخش‌های مختلف هستند، از پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و قطعاً با توجه به حضور قضات عالی رتبه، حقوق دانان، نمایندگان ادوار، مدیران و شخصیت‌های برجسته کشور، می‌تواند به عنوان یک اتاق فکر توانمند و متخصص در خدمت مطلوب به مردم شریف استان مازندران مثمر ثمر باشد.

پوریانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری شعار سال اظهار کرد: حمایت قضایی از سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای حمایت از تولید و اشتغال، امری بسیار مهم و اساسی است و در این راستا فعالیت جدی کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در دادگستری مازندران با نگاه رفع موانع تولید مد نظر ویژه دستگاه قضایی استان خواهد بود.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین تکریم مراجعان و صیانت از حقوق مردم را از جمله موارد مهم عنوان کرد و گفت: دستگاه قضایی استان مازندران با بهره مندی از تمام ظرفیت خود و استماع سخنان مراجعان به دستگاه قضایی با تمام توان برای پیگیری مشکلات حقوقی مردم شریف استان تلاش خواهد کرد.

پوریانی، بحث مبارزه با فساد را نیز مورد تاکید ویژه قرار داد و افزود: در راستای خدمت به مردم شریف استان مازندران، حامی مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواهیم بود ولی قطعاً در صورت مشاهده هرگونه فساد، با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

شایان ذکر است در ادامه نمایندگان اعضای مجمع شمالی‌های مقیم تهران نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موارد مطروحه در جلسه بیان کردند.

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز