Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: اتوبوس‌های جدید دارای «جک مکانیکی رمپ معلولان» برای استفاده افراد توان‌خواه است که امیدواریم با بهره‌برداری از آنها سرویس‌دهی بهتری به شهروندان انجام شود.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ورود ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه ناوگان اتوبوسرانی اظهار کرد: در حال حاضر عمر ناوگان اتوبوس‌های شهر ۱۰ سال است که با ورود اتوبوس‌های جدید به ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ می‌رسد و به میزان سه دهم درصد وضعیت ناوگان را بهبود می‌بخشد.

وی با تاکید بر اینکه در بین شهرداری‌های کشور تنها اصفهان موفق به خرید اتوبوس‌های جدید در سال گذشته شد، افزود: با پیگیری‌های ویژه مدیریت شهری امتیاز استفاده از اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس‌های جدید برای شهرداری دریافت شد.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی، افزود: در مرحله نخست ۸۰ دستگاه از این اتوبوس‌ها به مناسبت عید سعید غدیر خم وارد ناوگان اتوبوسرانی شهر می‌شود و در آینده نزدیک نیز ۲۰ دستگاه اتوبوس باقی مانده اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های اتوبوس‌های خریداری شده، تصریح کرد: این اتوبوس‌ها از نظر امکانات رفاهی، ایمنی و سرمایشی مطلوب و متناسب با استانداردها بوده و علاوه بر سوخت یورو چهار، دارای فیلتر DPF (فیلتری برای کاهش آلایندگی) است.

مظفر ادامه داد: از دیگر امکانات اتوبوس‌های جدید «جک مکانیکی رمپ معلولان» برای استفاده افراد توان‌خواه است که امیدواریم با بهره‌برداری از آنها سرویس‌دهی بهتری به شهروندان انجام شود.

بیشتر بخوانید در:

طهرانی: ناوگان اتوبوسرانی اصفهان متحول می‌شود روحانی: ۸۰ دستگاه اتوبوس تازه نفس در تمام خطوط شهر اصفهان توزیع می‌شود عمر ناوگان اتوبوسرانی اصفهان یک سال کاهش می‌یابد نصراصفهانی: خرید زودهنگام اتوبوس آورده مالی برای اصفهان داشت ‌ کد خبر 437341

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حمل و نقل عمومي اتوبوس شهر کلانشهر شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ناوگان اتوبوسرانی اتوبوس های جدید ناوگان اتوبوس دستگاه اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به تلاش ۲۴ ساعته این سازمان در حوادث شهری گفت: روزهای گذشته و در پی بارش‌های شدید، ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌منظور دفع آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر بزرگراه‌ها و زیر گذرها به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان بوده است.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌عنوان یکی از بازوهای خدمات شهری همواره در بحران‌های طبیعی یاری‌رسان شهروندان بوده است.

وی افزود: روزهای گذشته و در پی بارش‌های شدید، ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌منظور دفع آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر بزرگراه‌ها و زیر گذرها به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان بوده است.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ادامه داد: در همین راستا تعداد چهار دستگاه لودر چهار دستگاه جرثقیل، ۲۰ دستگاه تانکر، دو دستگاه خودمکنده، ۲۰ دستگاه کامیون، ۵ دستگاه بیل‌بکو و یک دستگاه بیل ۹۱۲ به‌منظور رفع آب‌گرفتگی زیرگذر شهر رویاها، سیل بند سپاهان شهر، پل زندان، فلکه قوچانی، زیرگذر خیابان جی، اتوبان شهید آقابابایی و دیگر معابر شهری مشغول به‌کار بوده‌اند.

کد خبر 750803

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها