Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@01:03:23 GMT

چالش خط دفاعی تراکتوری ها در دیدار برابر شاهین

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۳۶۷۸

چالش خط دفاعی تراکتوری ها در دیدار برابر شاهین

تراکتوری ها در روزهای باقیمانده تا دیدار برابر شاهین بوشهر سخت به دنبال بهبودی دو بازیکن مصدوم خود هستند چرا که در غیر این صورت باید چالشی خطرناک در خط دفاعی خود روبرو شوند.

 

تراکتوری ها از جمله تیم هایی محسوب می شوند که در روزهای پنجشنبه و جمعه به میدان نخواهند رفت و دیدار هفته بیست و هشتم این تیم روز دوشنبه برگزار خواهد شد اما در صورتی که دو بازیکن تراکتوری ها تا روز برگزاری بازی مداوا نشوند، این تیم در خط دفاعی با چالشی خطرناک روبرو خواهد شد و ناگفته پیداست در طول بازی مشکلات فراوانی گریبان این تیم را خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلیان میمبلا، رضا اسدی و ایمان سلیمی سه بازیکن مصدوم تراکتوری ها در حال حاضر هستند که تیم پزشکی تبریزی ها معتقد است دو بازیکن این تیم می توانند برای بازی با شاهین بوشهر به میدان بروند.

ایمان سلیمی

از سه بازیکن نامبرده، میمبلا قطعا نمی تواند تا دیدار روز دوشنبه به آمادگی برسد. هرچند ساکت الهامی پیش از این نشان داده که اعتقادی زیادی به این بازیکن ندارد اما به هرحال او نمی تواند در این بازی کمکی به تراکتوری ها کند.

رضا اسدی

ایمان سلیمی در صورتی که مصدوم نمی شد به مانند 7، 8 هفته ابتدایی لیگ یکی از دو مدافع اصلی تراکتوری ها به میدان می رفت اما مدافع تراکتوری ها هر از گاهی با بدشانسی و در نهایت مصدومیت روبرو می شود در نتیجه تعدادی از بازی های تیمش را از دست داده است. او در جریان دیدار برابر پیکان نیز دچار شکستگی از ناحیه بینی شده است و به همین دلیل این روزها، دوران نقاهت خود را پشت سر می گذارد. پزشک تراکتوری ها معتقد است او می تواند در دیدار برابر شاهین بوشهر به میدان برود.

رضا اسدی نیز بدون تردید یکی از بهترین بازیکنان تیم تراکتور در لیگ نوزدهم بود. او که پیش از این توانسته علاوه بر انجام درست وظایف خود، چند گل حساس نیز برای تیمش به ثمر برساند، در روزهایی که تراکتوری ها با کمبود مدافع روبرو می شدند در خط دفاعی می ایستاد. در صورتی که سلیمی نتواند به بازی برابر شاهین برسد، اسدی محتمل ترین بازیکن برای ایستادن در قلب خط دفاعی به حساب می آید. البته پزشک تراکتوری ها معتقد است که این بازیکن به فیزیوتراپ های باشگاه تحویل داده شده است تا از این به بعد مراحل بهبودی وی با فیزیوتراپی به پیش برود.

بررسی یک احتمال؛ غیبت همزمان اسدی و سلیمی

اما چالش سخت تراکتوری ها برای دیدار با شاهین از اینجا آغاز می شود که در صورتی سلیمی نتواند در دیدار اخیر به عنوان زوج خانزاده در قلب دفاعی به میدان برود آن وقت محتمل ترین گزینه برای جایگزینی وی، رضا اسدی خواهد بود. در صورتی که اسدی هم به این بازی نرسد به احتمال فراوان اکبر ایمانی جایگزین او خواهد شد به این ترتیب تصور کنید با عقب کشیدن ایمانی چه مشکلاتی برای تراکتوری ها در میانه میدان به وجود خواهد آمد.

در هر صورت با توجه به مصدومان تراکتوری ها، طبق اعلام پزشکان باشگاه، این انتظار می رود اسدی و سلیمی در بازی بعدی به میدان بروند.

همچنین بخوانید:

روابط عمومی تراکتور: ساکت الهامی به خاطر بیماری مادرش غیبت داشت

شایعه استعفای ساکت الهامی در تبریز / مسعود شجاعی سرمربی، بیاتلو مربی تراکتور؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تراکتوری ها دیدار برابر برابر شاهین رضا اسدی خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!