Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@20:36:41 GMT

آغاز پویش سراسری آماده باش در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۳۸۸۵

آغاز پویش سراسری آماده باش در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان همت هادیان رئیس هیات ورزش های همگانی استان سمنان  طب گفتگویی گفت فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران و هیئت‌های ورزش های همگانی استان ها در جهت ارتقاء نقش مسئولانه در کاهش کم تحرکی و پیشگیری از بیماری کرونا پویش سراسری آماده باش را آغاز کرد. گروه مخاطب این پویش گروه های پرخطر در موضوع مبتلا به کرونا (سالمندان و بزرگسالان ۵۰ سال به بالا) (گروههای در معرض خطر) خصوصاً خانواده ها به عنوان کانون اصلی پویش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محور های همکاری در این پویش مردم فعال، جامعه فعال با محوریت فضای مجازی و نقش ورزش در پیشگیری از کرونا می باشد.
مدت زمان این پویش از دهم مرداد ماه تا سی‌ام شهریور ماه می باشد که در محورهای تولید محتوا از جمله ویدیو های آموزشی،موشن گرافی، اینفوگرافی بروشور های مجازی، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در جهت آگاهی بخشی، تشویق و ترغیب و اجرای صحیح حرکات و ورزش همچنین استفاده از فضاهای مجازی در بستر اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی گفتگوهای زنده، میزگردهای مجازی و گفتگو با چهره های علمی و مرجع برنامه ریزی شده است همچنین مقرر شد مسابقات مجازی در گروه های سنی مختلف و در سطوح شهرستانی و استانی و جشنواره های مجازی و چالش ها با طراحی خلاقانه و تنوع فعالیت ها با محوریت ورزش در خانه صورت بگیرد.
در این پویش فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران و هیئت های استانی و شهرستانی و با حمایت ادارات کل ورزش و جوانان استان و شهرستانها و انشاالله حمایت همه دستگاه اجرایی از جمله صدا و سیما، شهرداری ها بتوانیم گامی در جهت سلامتی و تندرستی و تقویت سیستم ایمنی بدن در برای مقابله با بیماری کرونا برداریم.
هیئت ورزش های همگانی استان سمنان  با همکاری هیئت های شهرستان های استان و حمایت اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان ها و انجمن های تحت پوشش بیش از صد برنامه ورزشی را  آماده نمودندکه انشالله بتوانیم با حمایت همه مدیران ارشد استان و دستگاههای مرتبط اجرای نماییم.
و در اجرای این پویش دست یاری به سوی همه هیاتهای ورزشی، دستگاههای اجرایی و باشگاهها و اصحاب و رسانه و شبکه های اجتماعی و کارشناسان ورزشی و بهداشت و درمان دراز میکنیم.

46

کد خبر 1418390

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان ورزش های همگانی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد

جبلی جوان گفت : این المپیاد برای نخستین بار در وزارت علوم و در ۳ حوزه ورزش‌های رباتیک، ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، فناوری و نوآوری در ورزش برگزار می‌شود.

وی افزود : دانشجویان استان سمنان می‌توانند تا ۲۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به آدرس Setav.ir/stso برای ثبت‌نام اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • فراخوان پویش سراسری «وعده صادق»
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند