Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@06:39:37 GMT

پیش‌بینی افزایش دما در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۲۸۰

پیش‌بینی افزایش دما در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان از روند افزایش دما تا هفته آینده در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تا اوایل هفته آینده وزش بادها در برخی ساعات متوسط پیش‌بینی می‌شود و طی امروز و فردا خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

وی افزود: تا فردا تغییرات محسوس دمایی بوجود نخواهد آمد اما از فردا روند افزایش 2 تا 3 درجه‌ای دما را در استان خواهیم داشت به گونه‌ای که در روز شنبه هفته آینده احتمال وقوع دمای ۴۹ درجه در مناطقی از استان مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: از فردا تا اوایل هفته آینده به طور متناوب انتظار افزایش رطوبت در سواحل جنوب شرقی استان وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی خوزستان گرما شرجی اهواز هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی تا اواسط فردا چهارشنبه فعال است  و احتمال رگبار‌های پراکنده در مناطق شمال و شمال شرق استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: همچنین در این مدت احتمال وقوع تندباد‌های شدید تا متوسط  همراه با  تندباد‌های لحظه‌ای  در جنوب و مرکز استان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  از اواسط چهارشنبه  با جنوبی شدن جریانات  افزایش رطوبت در نوارجنوبی و مرکز استان پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: در این مدت شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۸ درجه و ایذه با ۱۱.۲ درجه سانتی گراد بیشترین و کمترین دما در استان را داشته اند.

همچنین در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۳۴.۷ و ۲۱ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم