Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:33:09 GMT

۴۳ تن برنج قاچاق در کنگاور کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۵۶۶۲

۴۳ تن برنج قاچاق در کنگاور کشف شد

خیراله خزایی روز چهارشنبه در جلسه کمیته مبارزه با قاچاق کالا کنگاور که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران امنیت اقتصادی انتظامی شهرستان هنگام بازرسی از خودورهای عبوری از ایستگاه شهید زنگنه، خودرو حامل کالای های قاچاق زیادی را شناسایی و توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از جمله می توان به کشف ۱۰۹ هزار نخ سیگار، ۴۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد، ۱۷ هزار و ۹۸۸ قلم دارو تقلبی، تعداد ۱۷۹ احشام و ۹۲۴ قطعه لوازم خودرو قاچاق اشاره کرد.
خزایی در ادامه با تاکید بر اینکه مدیران به اشتغالزایی و کاهش معضل بیکاری کمک کنند و چوب لای چرخ بخش خصوصی نگذارند، تاکید کرد: با سخت گیری بی مورد برخی از مدیران خیلی از سرپرست های خانوارها بیکار می شوند و این آن چیزی نیست که حاکمیت اسلامی به دنبال آن است.
وی با بیان اینکه مدیران کل و مدیران عامل در تدوین بخشنامه ها و دستورالعمل ها ضرورت ها و واقعیت ها را لحاظ کنند، افزود: تبعات برخی از بندهای یک دستورالعمل که براساس منطق و واقعیت نگاشته نشده، تجمع و اعتراض خیلی ها در فرمانداری ها است.
فرماندار کنگاور همچنین همراهی با ارباب رجوع و اُنس گرفتن با آنها و شنیدن درد دل آنها توسط مدیران را مورد تاکید قرار داد و افزود: با شنیدن درد دل آنها و تشریح مسائل با بیانی لطیف اغلب مراجعه کننده ها راضی به خانه هایشان بر می گردند.
خزایی همچنین خواستار نمونه برداری دقیق نهاده های دامی و شیمیایی از سوی جهاد کشاورزی شد وتاکید کرد: تاکنون مورد خاصی در شهرستان نداشته ایم ولی باید مراقبت های لازم با جدیت به عمل آید.

برچسب‌ها برنج کالای قاچاق کنگاور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برنج کالای قاچاق کنگاور برنج کالای قاچاق کنگاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه

دادستان شهرستان کرخه گفت: ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان امین ملکشاهی اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضائی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس مأموران پس از سوخت‌گیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کرخه ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

کد خبر 748360

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری