Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:40:46 GMT

ظرفیت سرمایه‌گذاری در حوزه نفت و گاز لرستان

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۲۳۴۹

ظرفیت سرمایه‌گذاری در حوزه نفت و گاز لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی امروز پنج شنبه در مراسم افتتاح فاز دوم پتروشیمی لرستان از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در سخنانی با تاکید بر اینکه این طرح با فناوری بالا در استان لرستان ایجاد شده است، اظهار داشت: لرستان، یکی از استان‌هایی بوده که ظرفیت سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تولید نفت در پلدختر عنوان کرد: همچنین استان لرستان از قدیم محل عبور ۷۰۰ هزار بشکه نفت و فرآوری‌های نفتی از خوزستان به سمت مرکز و شمال کشور بوده است، عنوان کرد: یکی از اولویت‌های ما در استان سرمایه گذاری در این حوزه است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه شهرک پتروشیمی با هدف تولید محصولات پایین دستی پتروشیمی در حال احداث است تصریح کرد: چند پالایشگاه نیز در استان در دستور کار است.

خادمی گفت: یکی از خواسته‌های ما با توجه به عبور خطوط لوله نفت از استان، تأمین خوراک مورد نیاز از سوی وزارت نفت برای این گونه صنایع است.

حسن روحانی رئیس جمهوری نیز در این جلسه، اظهار داشت: همه تلاش‌های لازم مورد نظر استاندار لرستان انجام می‌گیرد.

وی با تبریک این ایام به مردم غیور و فداکار استان لرستان گفت: امیدواریم از بهره این افتتاح‌ها همه مردم کشور و لرستان برخوردار شوند.

کد خبر 4992676

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار لرستان سید موسی خادمی پتروشیمی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد روز خبرنگار ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا کمک مومنانه بیرجند عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان

به گزارش قدس آنلاین، سردار نعمت‌الله باقری، امشب، در آیین تکریم و معارفۀ استاندار لرستان، گفت: براساس ظرفیت‌های موجود آن‌گونه که باید اقداماتی در این استان انجام نشده‌ است.

او اضافه کرد: بسیج سازندگی سپاه لرستان در حوزه اشتغال‌زایی ۳۲۰ میلیارد در سال ۱۴۰۱ و در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ پرداخت کرده‌است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در حوزه آب‌رسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در دست اقدام است، عنوان کرد: ۷۰درصد از این میزان عملیاتی شده‌است و  ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه در مرحله دوم آب‌رسانی امضا شده‌است.

باقری یادآور شد: ۱۸میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد منعقد شده‌است و بیش‌از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده‌است و امیدواریم به سرانجام برسد.

او تأکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست‌نخورده باقی مانده‌است، اما به‌اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده‌است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه ظرفیت‌های دولت برای استفاده از استعدادهای موجود در این استان باید پای‌کار بیاید، بیان کرد: زیویار تلاش خود را در لرستان به‌کار گرفت و با سپاه همکاری قابل‌تقدیری داشت.

باقری گفت: تعامل و همکاری بین اعضای شورای تأمین، نماینده ولی‌فقیه و دستگاه قضایی در هر استانی مهم است که در لرستان این تعامل به‌خوبی آشکار بود.

او در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره کرد و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، قدرت پوشالی داشت و به فرمان مقام معظم رهبری به‌دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونسیتی با استفاده از ظرفیت‌های عظیمی که داشت انتظار می‌رفت از شکست جلوگیری کند، اما موفق نبود و ندای لبیک یا ایران، لبیک یا خامنه‌ای سر داده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران